Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJanků, Šárkacs
dc.contributor.authorGutová, Jolantacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:19:59Z
dc.date.available2015-07-22T09:19:59Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109011
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractV diplomové práci se věnuji problematice hodnocení spokojenosti pracovníků jako součást společensky odpovědného chování podniků. V první kapitole definuji pojem společenská odpovědnost organizací. Druhá kapitola se věnuje spokojenosti pracovníků a hodnocením. Zabývám se zde proč a jak měřit spokojenost pracovníků, a které faktory ji ovlivňuji. Ve třetí kapitole charakterizuji organizaci TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY a.s., a provedu analýzu současného stavu procesu hodnocení spokojenosti pracovníků. Ve čtvrté kapitole popisuji úroveň spokojenosti pracovníků jako součást společensky odpovědného chování podniku v Třineckých železárnách. V poslední kapitole vyhodnocuji výsledky hodnocení spokojenosti pracovníků v organizaci a navrhnu zlepšení.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the issue of the evaluation of the worker´s satisfaction as a part of the corporate social responsibility. In the first chapter I define the concept of the corporate social responsibility The second chapter of the theoretical part is dedicated to the worker´s satisfaction and the evaluation. I deal with why and how to measure the worker´s satisfaction and which factors have an influence on it. In the third chapter I describe the steelmaking company TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY and I examine the current status of the process of the evaluation of the worker´s satisfaction. In the fourth chapter I describe the level of the the worker´s satisfaction as a part of the corporate social responsibility in Třinecké železárny. In the last chapter I appraise the results of the evaluation of the worker´s satisfaction in the company and I will suggest an improvement.en
dc.format.extent3252641 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/octect-streamcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpolečenská odpovědnost organizací, oblasti společenské odpovědnosti, hodnocení spokojenosti, pracovník, TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY a.s.cs
dc.subjectthe corporate social responsibility, the areas of the social responsibility, the evaluation of the satisfaction, worker, TŘINECKÉ ŽELEZÁRNYen
dc.titleHodnocení spokojenosti pracovníků jako součást společensky odpovědného chování podnikůcs
dc.title.alternativeThe Evaluation of Worker´s Satisfaction as a Part of the Corporate Social Responsibilityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePetříková, Růženacs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra managementu kvalitycs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisGUT0008_FMMI_N3922_3902T041_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam