dc.contributor.advisor | Frischer, Robert | cs |
dc.contributor.author | Lipowski, Jakub | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:20:42Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:20:42Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109184 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Předložená bakalářská práce se zabývá moderními metodami řízení pohonných ústrojí v průmyslovém prostředí. Zaobírá se popisem základních elektrických součástí tvořících pohonné ústrojí v průmyslu, ale také jeho řízení pomocí řídicích systémů používaných při řízení celých technologických procesů. Dále budou vybrány určité typy současných frekvenčních měničů podle předem stanovených kritérii a bude provedeno jejich finanční srovnání. Hlavním cílem práce je měření výstupních charakteristik různých frekvenčních měničů pomocí osciloskopu a jejich následné zaznamenání do grafů se zaměřením na vzájemné porovnání výstupních charakteristik starších a současných frekvenčních měničů z hlediska životnosti motorů a ostatních častí zařízení. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with modern methods of management driveline in an industrial environment. It deals with the description of basic electrical components comprising the powertrain in the industry, but also through its management control systems used to manage the whole technological process. There will also be selected certain types of current inverters according to predetermined criteria and will be carried out their financial comparison. The main objective is to measure the output characteristics of various frequency inverters using an oscilloscope and their subsequent recording of the charts with a focus on inter-comparison output characteristics of older and current drive by the life of engines and other parts. | en |
dc.format.extent | 7362674 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Frekvenční měnič | cs |
dc.subject | střídač | cs |
dc.subject | elektromotor | cs |
dc.subject | Frequency converter | en |
dc.subject | inverter | en |
dc.subject | electric motor | en |
dc.title | Moderní metody řízení pohonných ústrojí v průmyslovém prostředí | cs |
dc.title.alternative | Modern methods of propulsion system in an industrial environment | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství | cs |
dc.description.department | 638 - Katedra automatizace a počítačové techniky v metalurgii | cs |
dc.contributor.consultant | Zimný, Ondřej | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a řízení průmyslových systémů | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automatizace a počítačová technika v průmyslu | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | cs |
dc.identifier.thesis | LIP0039_FMMI_B3922_3902R040_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |