Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvecová, Evacs
dc.contributor.authorŠotková, Luciecs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:20:45Z
dc.date.available2015-07-22T09:20:45Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109197
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je tvorba marketingové strategie průmyslového podniku. V první části je teoreticky popsána tvorba marketingové strategie. Jsou zde také definovány pojmy jako marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, marketingová strategie a uvedeny základní typy marketingových strategií. Druhá část je věnována hodnocení marketingových strategií vybraných průmyslových podniků a jejich srovnáním.cs
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis is a marketing strategy creation in industrial company. In the first part of this thesis there is defined the creation of marketing strategy. There are also described terms of marketing, marketing research, marketing mix, marketing strategy and there are introduced some basic marketing strategies. The second part of this thesis is devoted to evaluation of marketing strategies of industrial companies and to their comparison.en
dc.format.extent2483987 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectsituation analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleTvorba marketingové strategie průmyslového podnikucs
dc.title.alternativeCreating a Marketing Strategy of an Industrial Enterpriseen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSikorová, Andreacs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSOT0020_FMMI_B3922_6208R123_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam