dc.contributor.advisor | Trojan, Radim | cs |
dc.contributor.author | Majzner, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:20:57Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:20:57Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109246 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce řeší teorii a návrh brzdového systému pro osobní automobil. V teoretické části jsou nejprve postupně popsány jednotlivé části hydraulické brzdové soustavy a dále jsou uvedeny vzorce pro její teoretický návrh. V praktické části jsou tyto vzorce použity pro návrh brzdového systému konkrétního reálného automobilu - sportovního elektromobilu SCX vyvinutého na Vysoké škole Báňské v Ostravě. Výpočty jsou zpracovány ve formě tabulky vytvořené v počítačovém programu MS Excel, která umožňuje měnit vstupní parametry. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with theory and proposal of the brake system of car. The theoretical part of thesis contains description of components of the brake system and calculations for its design. The calculations are used in the practical part of the thesis for design brake system of real car - sports electromobil SCX which was developed at Technical University of Ostrava. The calculations are created by software Microsoft Excel so the parameters are changeable. | en |
dc.format.extent | 5094768 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Brzdová soustava | cs |
dc.subject | návrh brzdové soustavy | cs |
dc.subject | brzdy | cs |
dc.subject | kotoučová brzda | cs |
dc.subject | bubnová brzda | cs |
dc.subject | Brake system | en |
dc.subject | proposal of brake system | en |
dc.subject | brakes | en |
dc.subject | disc brake | en |
dc.subject | drum brake | en |
dc.title | Návrh brzdové soustavy osobního automobilu | cs |
dc.title.alternative | Proposal of the brake system of sports car | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Čech, Radim | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-10 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství | cs |
dc.description.department | 632 - Katedra materiálů a technologií pro automobily | cs |
dc.thesis.degree-program | Materiálové inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Materiály a technologie pro automobilový průmysl | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | cs |
dc.identifier.thesis | MAJ0059_FMMI_B3923_3911R034_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |