Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvecová, Evacs
dc.contributor.authorSabo, Nadjacs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:21:00Z
dc.date.available2015-07-22T09:21:00Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109262
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je definovat pojem marketing, jeho strategie a filosofie. Představit prvky marketingové komunikace a její nové trendy. Následně pak vyhodnotit, jaké jsou užívány marketingové formy v průmyslovém odvětví, zejména s bližším zaměřením na užití nových trendů. První část bakalářské práce charakterizuje marketing a definuje jeho úlohy. V druhé části jsou představeny základní prvky marketingové komunikace a její nové trendy, jako je Guerllia marketing, Virový marketing, Digitální a Mobilní marketing a Product placement. Třetí část se zabývá marketingovou komunikací v průmyslovém odvětví a představuje užití nových trendů. Významem této práce je nastínit pohled na nové trendy v marketingové komunikaci, které při správné volbě a kombinací s tradičními formami, jsou schopny zajistit úspěch a konkurenceschopnost podniku.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to define the concept of marketing, its strategy and philosophy as well as introduce elements of marketing communication and its new trends. Subsequently, the aim is also to assess what forms of marketing are used in the manufacturing industry, especially with a closer focus on the use of new trends. The first part of the thesis describes marketing and defines its role. The second part presents the basic elements of marketing communications and its new trends, such as Guerilla marketing, viral marketing, digital and mobile marketing, and product placement. The third part deals with marketing communications in the manufacturing industry and depicts the use of new trends. The significance of this work is to outline the new trends in marketing communications that are able to ensure the success and competitiveness, given correct choice and combination with traditional forms of marketing.en
dc.format.extent14901635 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectnové marketingové trendy.cs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectnew marketing trends.en
dc.titleNové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeNew Marketing Trends as a Tool to Increase Business Competitivenessen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGrakova, Ekaterinacs
dc.date.accepted2015-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisKRA0238_FMMI_B3922_6208R123_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam