dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | cs |
dc.contributor.author | Jelen, Tomasz | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:21:28Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:21:28Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109371 | |
dc.description | Import 22/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá tvorbou sítě linek a letového řádu leteckého dopravce. První část práce se věnuje popisu sítě linek, přístupu k jejich tvorbě z hlediska leteckých společností a faktorům, které tvorbu letového řádu ovlivňují. Dále následuje návrh teoretického přístupu v podobě dvou variant matematických modelů a studie výpočetních časů v závislosti na rozsahu úlohy. Závěr práce je zaměřen na zhodnocení dosažených výsledků z modelů a jejich porovnání. | cs |
dc.description.abstract | The thesis deals with the creation of airline network and flight schedule of the airline carrier. The first part describes the airline network and its creation from the viewpoint of the airline companies, and factors affecting the flight schedule creation. The theoretical approach in the form of two variants of mathematical models is proposed. The next part of the thesis is focused on the study of calculation times depending on the scope of the task. The final part is aimed at the evaluation and comparison of the results achieved. | en |
dc.format.extent | 5140425 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Tvorba letového plánu | cs |
dc.subject | letecká linka | cs |
dc.subject | síť | cs |
dc.subject | optimalizace | cs |
dc.subject | Flight schedule creating | en |
dc.subject | airline | en |
dc.subject | network | en |
dc.subject | optimization | en |
dc.title | Tvorba destinačního portfolia leteckého dopravce | cs |
dc.title.alternative | Destination Portfolio of Air Company Creating | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Dorda, Michal | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-09 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | JEL0028_FS_N2301_2301T003_40_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |