Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoryl, Petrcs
dc.contributor.authorAdámek, Filipcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:21:28Z
dc.date.available2015-07-22T09:21:28Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109372
dc.descriptionImport 22/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá dynamickou analýzou zámku zadních sedadel automobilu. Tato analýza simuluje nárazovou zkoušku automobilu, při které dochází k působení velkých sil na zámek zadních sedadel. Ve třech k sobě kolmých směrech se zjišťuje, při jaké síle dojde k jeho porušení. Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit kritická místa zámku zadních sedadel a navrhnout vhodné úpravy ke zvýšení jeho dynamické únosnosti. Dalším cílem práce je provedení rešerše současných zámků zadních sedadel a prostudování explicitní numerické metody. Veškeré analýzy jsou řešeny metodou počítačového modelování s využitím metody konečných prvků v modulu „Explicit Dynamics“ softwaru ANSYS Workbench.cs
dc.description.abstractThis master thesis deals with the rear car seats lock dynamic analysis. This analysis simulates the crash test of a car, in which great forces apply to the rear car seats lock. In three to each other perpendicular directions is determined how great force will destroy the rear car seats lock. The main aim of this master thesis is to find out critical regions of the rear car seats lock and propose suitable improvements to increase its dynamic capacity. The next aim of thesis is to make a research of contemporary rear car seats locks and study explicit numerical method. All analyses are solved with computer modeling using the finite element method in module „Explicit Dynamics“ in software ANSYS Workbench.en
dc.format.extent11597513 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZámek zadních sedadelcs
dc.subjectExplicitní numerická metodacs
dc.subjectNárazová zkouškacs
dc.subjectANSYS Workbenchcs
dc.subjectmodel zámku zadních sedadelcs
dc.subjectRohatkacs
dc.subjectThe rear car seats locken
dc.subjectExplicit numerical methoden
dc.subjectCrash testen
dc.subjectANSYS Workbenchen
dc.subjectModel of the rear car seats locken
dc.subjectRatcheten
dc.titleZlepšení užitných vlastností zámku zadních sedadel automobilucs
dc.title.alternativeImproving Usability the Rear Car Seats Locken
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePoruba, Zdeněkcs
dc.date.accepted2015-06-11cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department337 - Katedra mechanikycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná mechanikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisADA0042_FS_N2301_3901T003_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam