dc.contributor.advisor | Maršálek, Petr | cs |
dc.contributor.author | Rotrekl, Michal | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:21:45Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:21:45Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109406 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá konstrukčním rozborem reálné převodovky pro nákladní automobil. V úvodu je rozebráno výrobní portfolio převodovek tohoto výrobce. Pomocí vlastního měření a použitého programu jsou stanoveny parametry ozubení jednotlivých kol. Dále je stanovena pevnost jednotlivých soukolí a stupně přesnosti ozubení. Na závěr jsou určeny parametry ložisek a proveden výpočet vybraných dvou. V přílohách této práce jsou přiloženy měřicí protokoly z měření kol CNC strojem, dále výstupní tabulky použitých programů, tabulka zvyklostí při konstrukci převodů automobilů. Dále je k práci přiložen výkres sestavy převodovky a výrobní výkresy vybraných dvou kol. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the structural analysis of real gearbox for a truck. In the introduction there is analyzed the production portfolio transmissions from this manufacturer. With own custom measurements and PC program are determined parameters of each gear wheel. Next is determined stress of each gear and degree of accuracy precision manufacturing. At the end are the determined parameters of bearings and a calculated service life of selected two. In the annexes of this thesis are attached measurement protocols of measurement gear wheels on CNC machine, further output tables from used programs, table of industry tradition manufacturing gears in cars. Next thesis includes drawing of the assembly and manufacturing drawings of selected two gears. | en |
dc.format.extent | 658031 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Nákladní automobil | cs |
dc.subject | Převodovka | cs |
dc.subject | Identifikace | cs |
dc.subject | Ozubení | cs |
dc.subject | Stupeň přesnosti výroby | cs |
dc.subject | Pevnost ozubení | cs |
dc.subject | Ložiska | cs |
dc.subject | Truck | en |
dc.subject | Gearbox | en |
dc.subject | Identification | en |
dc.subject | Gearing | en |
dc.subject | Degree of precision manufacturing | en |
dc.subject | Strength of gearing | en |
dc.subject | Bearings | en |
dc.title | Konstrukční rozbor převodovky těžkého nákladního automobilu | cs |
dc.title.alternative | Design Analysis of a Transmission for a Heavy Truck | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Havlík, Jiří | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | ROT0011_FS_N2301_3909T001_40_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |