Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFries, Jiřícs
dc.contributor.authorKrupa, Tomášcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:22:01Z
dc.date.available2015-07-22T09:22:01Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109461
dc.descriptionImport 23/07/2015cs
dc.description.abstractKRUPA, T. Optimalizace konstrukce pecního vozu – diplomová práce. OSTRAVA: Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní, Katedra výrobních strojů a konstruování, 59 s. Vedoucí práce: FRIES, J. Tato diplomová práce se zabývá optimalizaci konstrukce pecního vozu, který je určen k přepravě vsázky, po kolejích, do žíhací pece č. 18 umístěné v hale kalírny NS 340 společnosti VÍTKOVICE MECHANIKA a.s. V úvodu práce je uveden stručný přehled a rozdělení průmyslových pecí. Stručně je popsán princip komorové pece a její hlavní části, včetně pecního vozu. Poté je v práci zpracovaná analýza problému, obecný popis současného stavu a návrh řešení dané optimalizace konstrukce pecního vozu pro vsázku o hmotnosti 300 tun. Hlavní částí diplomové práce jsou potřebné statické výpočty a další výpočty potřebné pro dimenzování pohonu pecního vozu. V neposlední řadě je provedena pevnostní analýza metodou konečných prvků (MKP) některých částí konstrukce pecního vozu po optimalizaci. V závěru práce je provedeno konečné zhodnocení této optimalizace. K práci je přiložena i výkresová dokumentace některých sestav a součástí konstrukce vozu.cs
dc.description.abstractKRUPA, T. Design Optimization Vehicle of Furnace. OSTRAVA: VSB - Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department of Production Machines and Design, 59 p. Thesis, head: FRIES, J. This thesis deals with the design optimization vehicle of furnace that is designed to transport batches, rails, into the annealing furnace no. 18 placed in the lobby of hardening NS 340 VÍTKOVICE MECHANIKA a.s. The introduction gives a brief overview of the distribution of industrial furnaces. And there is briefly described the principle chamber furnaces and its main parts, including the vehicle of furnace. It is then processed in the work of problem analysis, a general description of the current state and design solutions to the design optimization vehicle of furnace for a batch weighing 300 tons. Of course there is the necessary static calculations or computations required for actuator sizing vehicle of furnace. Finally, it is a FEM stress analysis of some of the structural parts of the vehicle after optimization. The conclusion is made a final assessment of this optimization. The technical drawings are attached.en
dc.format.extent3915706 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpecní vůzcs
dc.subjectvozové pececs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectprůmyslové pececs
dc.subjectvehicle of furnaceen
dc.subjectvehicle furnacesen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectindustrial furnacesen
dc.titleOptimalizace konstrukce pecního vozucs
dc.title.alternativeDesign Optimization Vehicle of Furnaceen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSikora, Kamilcs
dc.date.accepted2015-06-11cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department340 - Katedra výrobních strojů a konstruovánícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchKonstrukční a procesní inženýrstvícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisKRU0031_FS_N2301_3909T001_70_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam