dc.contributor.advisor | Fries, Jiří | cs |
dc.contributor.author | Krupa, Tomáš | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:22:01Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:22:01Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109461 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | KRUPA, T. Optimalizace konstrukce pecního vozu – diplomová práce. OSTRAVA: Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní, Katedra výrobních strojů
a konstruování, 59 s. Vedoucí práce: FRIES, J.
Tato diplomová práce se zabývá optimalizaci konstrukce pecního vozu, který je určen k přepravě vsázky, po kolejích, do žíhací pece č. 18 umístěné v hale kalírny NS 340 společnosti VÍTKOVICE MECHANIKA a.s. V úvodu práce je uveden stručný přehled a rozdělení průmyslových pecí. Stručně je popsán princip komorové pece a její hlavní části, včetně pecního vozu. Poté je v práci zpracovaná analýza problému, obecný popis současného stavu a návrh řešení dané optimalizace konstrukce pecního vozu pro vsázku o hmotnosti 300 tun. Hlavní částí diplomové práce jsou potřebné statické výpočty a další výpočty potřebné pro dimenzování pohonu pecního vozu. V neposlední řadě je provedena pevnostní analýza metodou konečných prvků (MKP) některých částí konstrukce pecního vozu po optimalizaci. V závěru práce je provedeno konečné zhodnocení této optimalizace. K práci je přiložena i výkresová dokumentace některých sestav a součástí konstrukce vozu. | cs |
dc.description.abstract | KRUPA, T. Design Optimization Vehicle of Furnace. OSTRAVA: VSB - Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department of Production Machines and Design, 59 p. Thesis, head: FRIES, J.
This thesis deals with the design optimization vehicle of furnace that is designed to transport batches, rails, into the annealing furnace no. 18 placed in the lobby of hardening NS 340 VÍTKOVICE MECHANIKA a.s. The introduction gives a brief overview of the distribution of industrial furnaces. And there is briefly described the principle chamber furnaces and its main parts, including the vehicle of furnace. It is then processed in the work of problem analysis, a general description of the current state and design solutions to the design optimization vehicle of furnace for a batch weighing 300 tons. Of course there is the necessary static calculations or computations required for actuator sizing vehicle of furnace. Finally, it is a FEM stress analysis of some of the structural parts of the vehicle after optimization. The conclusion is made a final assessment of this optimization. The technical drawings are attached. | en |
dc.format.extent | 3915706 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | pecní vůz | cs |
dc.subject | vozové pece | cs |
dc.subject | optimalizace | cs |
dc.subject | průmyslové pece | cs |
dc.subject | vehicle of furnace | en |
dc.subject | vehicle furnaces | en |
dc.subject | optimization | en |
dc.subject | industrial furnaces | en |
dc.title | Optimalizace konstrukce pecního vozu | cs |
dc.title.alternative | Design Optimization Vehicle of Furnace | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Sikora, Kamil | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 340 - Katedra výrobních strojů a konstruování | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | KRU0031_FS_N2301_3909T001_70_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |