dc.contributor.advisor | Sobek, Lubor | cs |
dc.contributor.author | Svoboda, Martin | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:22:08Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:22:08Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109488 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomové práce se zabývá praktickým využitím kruhového křídla v kombinaci s technologií kolmého vzletu a přistání. Důraz je kladen na využití výsledného produktu jako bezpilotního prostředku. První část práce analyzuje běžné typy bezpilotních prostředků používaných v současnosti. Následující část popisuje návrh konceptu využívajícího kruhového křídlo. Poslední část se pak zabývá zhotovením bezpilotního prostředku, jež vychází z výsledného konceptu, a letovými zkouškami. | cs |
dc.description.abstract | This master thesis deals with practical usage of circular wing design in combination with a vertical takeoff and landing technology. The thesis puts focus on usage of final product as Unmaned Air Vehicle. The first part of this thesis analyzes current and common types of Unmaned Air Vehicles. The following part of this thesis describes the deignment of a concept which is using circular wing design. The last part deals with construction of Unmaned Air Vehicle which is based on final form of a concept and with flight testing. | en |
dc.format.extent | 4507411 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | kruhové křídlo | cs |
dc.subject | vektorování tahu | cs |
dc.subject | bezpilotní prostředek | cs |
dc.subject | circular wing | en |
dc.subject | thrust vectoring | en |
dc.subject | unmanned aerial vehicle | en |
dc.title | Koncepční návrh a konstrukční řešení UAV s využitím nosné plochy kruhového půdorysu | cs |
dc.title.alternative | Conceptual Design and Construction of UAV Using Circular Wing Design | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Martinec, František | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-09 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SVO0061_FS_N2301_2301T003_40_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |