Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBartecký, Matějcs
dc.contributor.authorHalák, Miloslavcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:22:11Z
dc.date.available2015-07-22T09:22:11Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109495
dc.descriptionImport 23/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na technický problém z praxe zadaný firmou Continental. Práce se zabývá řešením deformačně napjatostního stavu lopatky sedadlového systému. V úvodu jsou popsány typy vysokorychlostních zkoušek, materiálové modely a explicitní algoritmus. V hlavní části je nastavena, řešena a vyhodnocena analýza pádové zkoušky. Cílem práce je zjištění a vyhodnocení kritických míst. V závěru je provedeno zhodnocení analýzy a popsán návrh na zlepšení součásti. Celá problematika je řešena numerickou metodou konečných prvků v programu Ansys - Workbench 15.0.cs
dc.description.abstractThis master thesis deals with real technical problem which was specified from Continental Corporation. This thesis deals with the deformation and stress state of pressure plate car seating system. The introduction contains a description of types of high-speed testing, material models and explicit algorithm. The main part of the thesis is focused on analysis settings, solution and evaluation of the drop test. The main aim is to find out and evaluate critical regions. In conclusion is description of the analysis evaluation and component improvement proposal. The whole thesis is numerically solved using the finite element method in Ansys Workbench 15.0.en
dc.format.extent6198669 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectlopatkacs
dc.subjectdynamikacs
dc.subjectMKPcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectbladeen
dc.subjectdynamicsen
dc.subjectFEMen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza pádové zkoušky lopatky sedadlového systémucs
dc.title.alternativeAnalysis Drop Test Blades Seating Systemen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠofer, Michalcs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department339 - Katedra pružnosti a pevnostics
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná mechanikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisHAL0051_FS_N2301_3901T003_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam