dc.contributor.advisor | Bartecký, Matěj | cs |
dc.contributor.author | Halák, Miloslav | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:22:11Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:22:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109495 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na technický problém z praxe zadaný firmou Continental. Práce se zabývá řešením deformačně napjatostního stavu lopatky sedadlového systému. V úvodu jsou popsány typy vysokorychlostních zkoušek, materiálové modely a explicitní algoritmus. V hlavní části je nastavena, řešena a vyhodnocena analýza pádové zkoušky. Cílem práce je zjištění a vyhodnocení kritických míst. V závěru je provedeno zhodnocení analýzy a popsán návrh na zlepšení součásti. Celá problematika je řešena numerickou metodou konečných prvků v programu Ansys - Workbench 15.0. | cs |
dc.description.abstract | This master thesis deals with real technical problem which was specified from Continental Corporation. This thesis deals with the deformation and stress state of pressure plate car seating system. The introduction contains a description of types of high-speed testing, material models and explicit algorithm. The main part of the thesis is focused on analysis settings, solution and evaluation of the drop test. The main aim is to find out and evaluate critical regions. In conclusion is description of the analysis evaluation and component improvement proposal. The whole thesis is numerically solved using the finite element method in Ansys Workbench 15.0. | en |
dc.format.extent | 6198669 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | lopatka | cs |
dc.subject | dynamika | cs |
dc.subject | MKP | cs |
dc.subject | analýza | cs |
dc.subject | blade | en |
dc.subject | dynamics | en |
dc.subject | FEM | en |
dc.subject | analysis | en |
dc.title | Analýza pádové zkoušky lopatky sedadlového systému | cs |
dc.title.alternative | Analysis Drop Test Blades Seating System | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Šofer, Michal | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-10 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 339 - Katedra pružnosti a pevnosti | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná mechanika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | HAL0051_FS_N2301_3901T003_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |