Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoryl, Petrcs
dc.contributor.authorČech, Rostislavcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:22:18Z
dc.date.available2015-07-22T09:22:18Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109520
dc.descriptionImport 23/07/2015cs
dc.description.abstractČECH, R. Modelování připojení železničního dvousedadla na rám vagonu z hlediska odolnosti při rázovém testu – diplomová práce. OSTRAVA: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Katedra mechaniky, 74 s. Vedoucí práce: HORYL, P. Cílem této práce je provést pevnostní výpočet připojení železničního dvousedadla na rám vagonu z hlediska odolnosti při rázovém testu a to pro dvě různé varianty připojení a tyto porovnat. Dále porovnat tyto výpočty s experimentální zkouškou na padostroji. Dalším cílem práce je navrhnout třetí, pokud možno lepší, variantu připojení a tuto ověřit pomocí počítačového modelování. Součástí práce je i simulace zkoušky bodového svaru používaného pro některá spojení používané firmou BORCAD cz s.r.o. při konstrukci jejich sedadel a její srovnání s experimentálními daty. Úloha je řešena explicitní metodou implementovanou ve zvoleném komerčním konečno-prvkovém programu.cs
dc.description.abstractČECH, R. Modelling Two-seat Connection to the Frame Rail Wagon in Terms of Resistance at Impact Test – diploma thesis. OSTRAVA: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department od Mechanics, 74 p. Thesis head: HORYL, P. Objective of this thesis is to perform strength calculation of two-seat connection to the frame rail wagon in terms of resistance at impact test for two different design options and to compare them. Results are to be corellated with experimental testing on impact device. Next part is to suggest third, if possible better, design option of two-seat connection and prove it by strength calculation. As part of this thesis simulation of strength test of spot weld used for some structural connections used by company BORCAD cz s.r.o. for construction of their seats is performed and compared to experimental data. Task is solved using explicit method implemented in chosen commercial finite-element software.en
dc.format.extent14126268 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/x-downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrázový testcs
dc.subjectexplicitní metodacs
dc.subjectmkpcs
dc.subjectmetoda konečných prvkůcs
dc.subjectbodový svarcs
dc.subjectželezniční dvousedadlocs
dc.subjectpevnostní výpočetcs
dc.subjectSOL700cs
dc.subjectimpact testen
dc.subjectexplicit methoden
dc.subjectfemen
dc.subjectfinite element methoden
dc.subjectspot welden
dc.subjectrailway two-seaten
dc.subjectstrength calculationen
dc.subjectSOL700en
dc.titleModelování připojení železničního dvousedadla na rám vagonu z hlediska odolnosti při rázovém testucs
dc.title.alternativeModelling Two-seat Connection to the Frame Rail Wagon in Terms of Resistance at Impact Testen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePoruba, Zdeněkcs
dc.date.accepted2015-06-11cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department337 - Katedra mechanikycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná mechanikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisCEC0049_FS_N2301_3901T003_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam