Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoryl, Petrcs
dc.contributor.authorBojko, Vojtěchcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:22:23Z
dc.date.available2015-07-22T09:22:23Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109536
dc.descriptionImport 23/07/2015cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je optimalizovat tvar chladiče, který je používán ve vozech skupiny Jaguar Land Rover pro pasivní chlazení LED diody Philips H1K. Při optimalizaci chladiče je kladen důraz na maximální úsporu materiálu a jednoduchost výroby chladiče. Současně je sledována maximální teplota pod čipem LED diody, která nesmí překročit maximální dovolenou teplotu udanou výrobcem. Dále bude analyzována závislost maximální teploty pod čipem LED diody vzhledem k natočení chladiče v gravitačním poli Země. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány způsoby šíření tepla a metodika návrhu pasivního chladiče. V praktické části je pak zpracována analýza maximální teploty na čipu LED diody při natočení chladiče v gravitačním poli a je optimalizován tvar chladiče pro pasivní chlazení.cs
dc.description.abstractThe aim of this Diploma thesis is optimization of heatsink, which is widely used for LED diode passive cooling in Jaguar Land Rover cars. Material savings and simplicity of heatsink manufacturing will be the key parameters in the optimization process. Moreover, maximal temperature under the LED chip will be monitored, because it must not exceed maximal allowed temperature of the chip. Hereafter, the dependency between maximal chip temperature and heatsink orientation in gravity field will be analyzed. The thesis is divided into practical and theoretical part. Thermal energy transfer and heatsink design methodology are depict in the theoretical part. Above mentioned dependency and heatsink design optimization is processed in practical part of the thesis.en
dc.format.extent5226424 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectChladičcs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectpasivnícs
dc.subjectchlazenícs
dc.subjectLEDcs
dc.subjectdiodacs
dc.subjectHeatsinken
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectpasiveen
dc.subjectcoolingen
dc.subjectLEDen
dc.subjectdiodeen
dc.titlePočítačová simulace funkce chladiče předního světlometu automobilucs
dc.title.alternativeComputer Simulation Functions Radiator Car Headlighten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePodešva, Jiřícs
dc.date.accepted2015-06-11cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department337 - Katedra mechanikycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná mechanikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisBOJ0012_FS_N2301_3901T003_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam