dc.contributor.advisor | Podešva, Jiří | cs |
dc.contributor.author | Bzonek, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:23:13Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:23:13Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109689 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Bzonek J. Analýza kinematiky řízení přední nápravy nákladního vozu : bakalářská práce. Ostrava : VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Katedra aplikované mechaniky, 2015, 42 s. Vedoucí práce: doc. Ing. Podešva, J., Ph.D.
Bakalářská práce se zabývá analýzou kinematiky řízení nákladního vozu. Vytvořením rovnic popisujících geometrii celého systému je vytvořen matematický model, na kterém je následně možné analyzovat chování mechanismu při pohybu volantem, kdy jsou pomocí optimalizačních metod hledány takové geometrické parametry, aby se osy kol při natočení setkaly v ideálním případě v jednom bodě. | cs |
dc.description.abstract | Bzonek J. The Truck Front Axle Kinematic Analysis : Bachelor Thesis. Ostrava : VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department of Applied Mechanics, 2015, 42 p. Thesis head: doc. Ing. Podešva, J., Ph.D.
Bachelor thesis deals with analysis of kinematics of control trucks. By creation equations describing geometry of system is created mathematical model, where is possible analyze behavior mechanism when driving-wheel is moved. Thanks to optimization methods are sought geometric parameters, so that axes of wheels meet ideally in one point, when wheels are spinning. | en |
dc.format.extent | 4641453 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | kinematika, řízení, přední náprava, automobil, nákladní vůz, mechanismus, geometrie, optimalizace, cílová funkce, citlivost | cs |
dc.subject | kinematics, control, front axle, car, truck, mechanism, geometry, optimization, objective function, sensitivity | en |
dc.title | Analýza kinematiky řízení přední nápravy nákladního vozu | cs |
dc.title.alternative | The Truck Front Axle Kinematic Analysis | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Hlaváčková, Milada | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-08 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 337 - Katedra mechaniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná mechanika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | BZO0011_FS_B2341_3901R003_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |