dc.contributor.advisor | Široký, Jaromír | cs |
dc.contributor.author | Řehák, Radek | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:23:14Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:23:14Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109693 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je stanovit a porovnat parametry brzdy. V případě nutnosti navrhnout řešení, tak aby byly splněny požadavky ukládané legislativou drážního provozu. Úvodní část bakalářské práce je zaměřena na brzdové systémy kolejových vozidel. Následně se věnuje analýze přepravních tras a železničním vozidlům používaných pro uvažované přepravy. V další části práce je výpočet brzdových parametrů a porovnání s tabelární hodnotou. Při neuspokojivých výsledcích parametru brzdy pak následuje část věnována návrhu, jak dosáhnout výsledku parametru brzdy, aby byly splněný podmínky. Závěr práce obsahuje statistické zhodnocení výsledků, ke kterým jsme v průběhu práce dospělí. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this Bachelor thesis is to determine and compare the characteristics of the brake. If necessary, propose solutions and to meet the requirements of legislation requiring rail operation. The introductory part of the thesis focuses on the brake systems of rail vehicles. Subsequently, dedicated to the analysis of transport routes and rail vehicles used for the intended transport. The next part is the calculation of the brake parameter and compared with the tabular value. When unsatisfactory results parameter brakes then followed by a section devoted to the design, how to achieve an outcome parameter brakes conditions to be satisfied. The conclusion contains a statistical evaluation of the results, which are in the course of Bachelor thesis consummated. | en |
dc.format.extent | 1759483 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | statická hmotnost, brzdicí hmotnost, brzdicí procento, brzdicí vůz, brzdy kolejových vozidel | cs |
dc.subject | static weight, braking weight, braking percentage, braking vehicle, brakes of rail vehicles | en |
dc.title | Návrh parametrů brzdícího vozu pro vlečkový provoz | cs |
dc.title.alternative | Parameters Proposal of Braking Vehicle for Siding Operation | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Neugebauer, Josef | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-08 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | REH0059_FS_B2341_2301R003_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |