dc.contributor.advisor | Horyl, Petr | cs |
dc.contributor.author | Labaj, Rostislav | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:23:38Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:23:38Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109791 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá optimalizací nosného rámu projektového modulu předního světlometu automobilu. Cílem práce je dosáhnout požadované hodnoty nejnižší netlumené vlastní frekvence nosného rámu, který je vyroben z termoplastu technologií vstřikování. Druhotným cílem bylo stanovení optimální rovnováhy mezi vypočtenou první vlastní frekvencí a celkovou hmotností rámu. V šesti výpočtových variantách bylo dosaženo pomoci konstrukčních úprav požadované hodnoty první vlastní frekvence. | cs |
dc.description.abstract | The thesis deals with the optimization of the supporting frame of the project module front headlamp car. The aim of the thesis is to reach the desired value of the lowest undamped natural frequency of the supporting frame, which is made from the termoplastic injection technology. The secondary aim of this thesis was to determine the optimum balance between first custom undamped natural frequency and the total mass of the frame. Required value of the first custom frequency was achieved by design modifications in the six calculated variants. | en |
dc.format.extent | 5932152 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Optimalizace | cs |
dc.subject | nosný rám | cs |
dc.subject | vlastní frekvence | cs |
dc.subject | Optimization | en |
dc.subject | supporting frame | en |
dc.subject | natural frequency | en |
dc.title | Inovovaný tvar nosného rámu projektorového modulu předního světlometu | cs |
dc.title.alternative | Upgrading Shape of the Supporting Frame of Projector Headlight Module | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Hlaváčková, Milada | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-08 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 337 - Katedra mechaniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná mechanika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | LAB0027_FS_B2341_3901R003_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |