dc.contributor.advisor | Dorda, Michal | cs |
dc.contributor.author | Boorová, Vladimíra | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:23:43Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:23:43Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109811 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací obsluhy u odbavovacích přepážek na letištích. Zjistí se potřebná doba pro standardní odbavení u přepážky, čas nutný ke kontrole zavazadel a kontrole dokladů cestujícího. Potřebná data jsou pro každé jedno odbavení. Doba odbavení se liší na základě počtu cestujících a jejich zavazadel. V této práci je navržen modelový systém s využitím teorie hromadné obsluhy. Na základě výsledků doby trvání jednotlivých odbavení se zjistila průměrná doba odbavení. Podle výsledků teorie hromadné obsluhy je navržen optimální počet přepážek v odletových halách, které by měly být otevřeny pro plynulý provoz na letišti. Optimalizace je navržena tak, aby byla univerzální a mohla být použitá na libovolném letišti u různých letů. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is deal with optimalizations of the Checks-ins at airports. It will be find out necesery time for standard Check-in In, nedded time for Check of luggage and Check of passenger´s papers. Necesery information are measured for every single check-in. Check-in time is different base on number of passengers and thein luggages. In this thesis is proposed model system of using the queuing theory. Base on results of period of individual check-in it will be find out average time of check-in. According to results of queuing theory is proposed optimal number of check-in wickets in departure lounge, which should be opened for easy operation at the airport. The optimalization is proposed as universal model and can be use in any airports in variable flights. | en |
dc.format.extent | 2329960 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/force-download | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | odbavení | cs |
dc.subject | letiště | cs |
dc.subject | cestující | cs |
dc.subject | teorie hromadné obsluhy | cs |
dc.subject | check-in | en |
dc.subject | airport | en |
dc.subject | passengers | en |
dc.subject | the queuing theory | en |
dc.title | Aplikace optimalizačních metod v letecké dopravě | cs |
dc.title.alternative | Application of Optimization Methods in Air Transport | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Teichmann, Dušan | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-10 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | BOO0010_FS_B3712_3708R036_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |