Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDorda, Michalcs
dc.contributor.authorBoorová, Vladimíracs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:23:43Z
dc.date.available2015-07-22T09:23:43Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109811
dc.descriptionImport 23/07/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá optimalizací obsluhy u odbavovacích přepážek na letištích. Zjistí se potřebná doba pro standardní odbavení u přepážky, čas nutný ke kontrole zavazadel a kontrole dokladů cestujícího. Potřebná data jsou pro každé jedno odbavení. Doba odbavení se liší na základě počtu cestujících a jejich zavazadel. V této práci je navržen modelový systém s využitím teorie hromadné obsluhy. Na základě výsledků doby trvání jednotlivých odbavení se zjistila průměrná doba odbavení. Podle výsledků teorie hromadné obsluhy je navržen optimální počet přepážek v odletových halách, které by měly být otevřeny pro plynulý provoz na letišti. Optimalizace je navržena tak, aby byla univerzální a mohla být použitá na libovolném letišti u různých letů.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is deal with optimalizations of the Checks-ins at airports. It will be find out necesery time for standard Check-in In, nedded time for Check of luggage and Check of passenger´s papers. Necesery information are measured for every single check-in. Check-in time is different base on number of passengers and thein luggages. In this thesis is proposed model system of using the queuing theory. Base on results of period of individual check-in it will be find out average time of check-in. According to results of queuing theory is proposed optimal number of check-in wickets in departure lounge, which should be opened for easy operation at the airport. The optimalization is proposed as universal model and can be use in any airports in variable flights.en
dc.format.extent2329960 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/force-downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectodbavenícs
dc.subjectletištěcs
dc.subjectcestujícícs
dc.subjectteorie hromadné obsluhycs
dc.subjectcheck-inen
dc.subjectairporten
dc.subjectpassengersen
dc.subjectthe queuing theoryen
dc.titleAplikace optimalizačních metod v letecké dopravěcs
dc.title.alternativeApplication of Optimization Methods in Air Transporten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTeichmann, Dušancs
dc.date.accepted2015-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programTechnologie letecké dopravycs
dc.thesis.degree-branchTechnologie letecké dopravycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisBOO0010_FS_B3712_3708R036_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam