Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimoník, Petrcs
dc.contributor.authorOsička, Tomášcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:23:52Z
dc.date.available2015-07-22T09:23:52Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109845
dc.descriptionImport 23/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem a následnou realizací diagnostiky vozidla Democar s elektrickým pohonem. V první části práce je uveden celkový popis vozidla a následně jsou podrobněji popsány jednotlivé elektronické systémy vozidla. Popis těchto systémů je členěn na základě řídicích jednotek a v práci je popisován zejména z pohledu potřebného pro návrh kvalitního a komplexního diagnostického systému. V části věnující se návrhu diagnostického systému vozidla je diagnostika rozdělena do dvou okruhů. Prvním okruhem je diagnostika vnitřní, která má na starosti monitorování a hlídání měřených hodnot nebo hodnot vyčtených ze sběrnice. V této části je popsáno ukládání chyb do paměti a jejich obsluha. V rámci druhého okruhu diagnostiky, který je v práci popisován jako vnější nebo uživatelský, je poskytováno uživateli/vývojáři rozhraní k diagnostice vnitřní prostřednictvím softwarové aplikace pro běžné funkce obecné sériové diagnostiky. V poslední části je popsána realizace navrhovaného řešení. Jsou zde rozebrány hardwarové a softwarové prostředky, jenž byly použity u vozidla Democar, a implementace diagnostiky do již hotových částí vozidla. Pro vnitřní i uživatelskou diagnostiku jsou uvedeny funkční příklady jednotlivých funkcí včetně popisu vytvořeného softwaru pro uživatelskou diagnostiku z PC.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the design and practical realization of a diagnostic system for the Democar vehicle with an electric drive. The first part of the thesis contains an overall description of the vehicle which is followed by a division into elementary electronic vehicle systems. For each of these electronic systems is given a characterization mainly in view of what is needed for creating quality and complex design of diagnostic. Following part of the thesis concerns with the design of diagnostic and it is divided into two parts. In the first part is described a design of inner vehicle diagnostic which ensures monitoring and watching measured values and variables received from bus. This part also mentions occurred error handling and error saving issues. The second part describes the design of user vehicle diagnostic. This type of diagnostic provides an interface to inner diagnostic for the user through software application with standard serial diagnostics options. The last part of the thesis describes the implementation of the proposed solution. The last part begins with a chapter describing used hardware and software tools. In the next chapters implementation of diagnostic into LCU and CCU with commented examples proving functionality of these systems is provided. After implementing diagnostic into these two units, a description of software application for user diagnostic which was created within this thesis is presented. Application description includes simple application manual and commented application picture.en
dc.format.extent2787006 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDemocar, diagnostika, CAN, řídicí jednotka, řídicí systém, PPC5643L, mikrokontrolércs
dc.subjectDemocar, diagnostics, CAN, Control Unit, Control System, PPC5643L, Microcontrolleren
dc.titleTechnologie vnitřní a uživatelské diagnostiky demonstračního vozidla s elektrickým pohonem Democarcs
dc.title.alternativeThe Technology Inside and User Diagnostics for Demonstration Electric Vehicles Democaren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePalacký, Petrcs
dc.date.accepted2015-06-12cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programycs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programMechatronikacs
dc.thesis.degree-branchAutomobilová elektronikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2790cs
dc.identifier.thesisOSI0009_USP_N3943_3906T007_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam