Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimoník, Petrcs
dc.contributor.authorCáb, Lukášcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:23:54Z
dc.date.available2015-07-22T09:23:54Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109853
dc.descriptionImport 23/07/2015cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem a realizací řídicí jednotky elektropohonu vozidla Democar. V úvodní kapitole je uveden aktuální stav elektronických systému vozidla Democar v návaznosti na vyvíjenou jednotku, která je hlavním cílem této práce. Součásti je také popis spolupráce jednotlivých elektronických systému při různých jízdních situacích. Následující kapitola popisuje vybrané komponenty pro pohon vozidla. Kapitola věnující se návrhu řídicí jednotky pohonu obsahuje kompletní soupis požadavků na tuto jednotku a jejich podrobné rozebrání, výstupem je kompletní blokové schéma jednotky. Realizace jednotky je rozdělena do dvou částí a to z hlediska hardwaru a softwaru. Součásti realizace jsou i výstupy komunikace dokazující funkčnost celé jednotky. K práci je připojena příloha v podobě schémat navržené a realizované řídicí jednotky.cs
dc.description.abstractThis thesis describes the design and practical realisation of the electric vehicle control unit Democar. In the introductory chapter describes the current state of the electronic system of the vehicle Democar being developed in response to a drive which is the main goal of this work. Also included is a description of the collaboration between electronic systems in various driving situations. The following section describes selected components for vehicle propulsion. Chapter devoted to the design of the drive control unit includes a complete list of requirements for this unit and their detailed elaboration output is a complete block diagram of the unit. Implementation of the unit is divided into two parts in terms of hardware and software. Parts of implementation are communication outputs proving the functionality of the unit. The work is accompanied by an Annex in the form of schemes designed and implemented by the control unit.en
dc.format.extent2188982 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCANcs
dc.subjectelektrický pohoncs
dc.subjectelektromobilcs
dc.subjectměničcs
dc.subjectmikrokontrolércs
dc.subjectřídicí jednotkacs
dc.subjectřídicí systémcs
dc.subjectCANen
dc.subjecteletric driveen
dc.subjecteletric caren
dc.subjectinvertoren
dc.subjectmicrocontrolleren
dc.subjectcontrol uniten
dc.subjectcontrol systemen
dc.titleNávrh a realizace řídicí jednotky elektropohonu demonstračního vozidla Democarcs
dc.title.alternativeDesign and Practical Realisation of Electric Drive Control Unit for Demonstration Vehicle Democaren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKuchař, Martincs
dc.date.accepted2015-06-12cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programycs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programMechatronikacs
dc.thesis.degree-branchAutomobilová elektronikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2790cs
dc.identifier.thesisCAB0025_USP_N3943_3906T007_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam