Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Milušecs
dc.contributor.authorMacháček, Jancs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:23:57Z
dc.date.available2015-07-22T09:23:57Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109862
dc.descriptionImport 23/07/2015cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá matematickými modely zavěšení automobilu. Bakalářská práce obsahuje obecné seznámení s problematikou konstrukce zavěšení automobilu, kde se poté podrobněji zaměří na problematiku konstrukce zavěšení u vybraného automobilu. Matematické modely zavěšení jedné čtvrtiny automobilu jsou sestaveny v další části bakalářské práce. Do matematických modelů jsou dosazeny zvolené parametry zavěšení automobilu a jsou sestaveny simulační modely v prostředí Matlab/Simulink. Zde jsou provedeny simulace pro členitý povrch vozovky. Dále se práce zabývá seznámením s regulátorem s pasivním tlumením, následnou úpravou diferenciálních rovnic s pasivním tlumením a určením parametrů regulátoru. Poté je provedena simulace. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with mathematical models of car suspension. The thesis contains a general introduction to the issue of the vehicle suspension construction where a detailed focus is paid on the issue of the selected vehicle suspension construction. Mathematical models for one quarter of vehicle suspension are presented in the following part of the thesis. The chosen parameters of vehicle suspension are applied in to the mathematical models and simulation models are developed in the environment Matlab/ Simulink. The conducted simulations for the intended road surface are realized here. Furthermore, passive damping controller familiarization, subsequent adjustment of differential equations on the passive damping, and its parameters determination are treated in the thesis. Performed simulation follows then. The obtained results are evaluated at the end of this thesis.en
dc.format.extent4578562 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZavěšení automobilucs
dc.subjectMatematický modelcs
dc.subjectSimulacecs
dc.subjectMatlabcs
dc.subjectVehicle suspensionen
dc.subjectMathematical modelsen
dc.subjectSimulationen
dc.subjectMatlaben
dc.titleMatematické modely zavěšení automobilucs
dc.title.alternativeMathematical Models of Car Suspensionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠpička, Ivocs
dc.date.accepted2015-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programycs
dc.description.department352 - Katedra automatizační techniky a řízenícs
dc.thesis.degree-programMechatronikacs
dc.thesis.degree-branchMechatronické systémycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2790cs
dc.identifier.thesisMAC0242_USP_B3943_3906R006_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam