Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZlý, Jiřícs
dc.contributor.authorGoch, Tomášcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:24:13Z
dc.date.available2015-07-22T09:24:13Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/109924
dc.descriptionImport 23/07/2015cs
dc.description.abstractGOCH, T. Bezpečnostní prvky silniční dopravy a technické vybavení osobních vozidel s ohledem na snížení nehodovosti. Diplomová práce. 2015, 78 stran. VŠB Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství. Diplomová práce popisuje a přibližuje bezpečnostní prvky osobních vozidel vedoucí ke snížení dopravní nehodovosti. V úvodu práce je uvedena právní úprava spojena s danou problematikou a také celorepublikové statistické údaje týkající se počtu dopravních nehod, zranění a zavinění. Problematika bezpečnosti provozu je analyzována pomocí Ishikawova diagramu, analýzy způsobů a důsledků poruch a ověřena analýzou souvztažnosti. S ohledem na výsledky analýzy jsou uvedeny dva konkrétní návrhy pro snížení nehodovosti automobilů. V práci je také provedena simulace střetu vozidla s chodcem a její vyhodnocení.cs
dc.description.abstractGOCH, T. The safety features of road transport and technical equipment of personal vehicles with regard to a lower akccident rate. Dissertation thesis. 2015, 78 pages. VŠB Technical University of Ostrava. Faculty of safety engineering. This dissertation provides a closer look and a thorough description of safety features of personal vehicles that lead to a decrease of transport accident rate. The introduction states the legislation regarding the issue and also includes statistical data of the Czech Republic concerning the number of traffic accidents, injuries, and parties at fault. The issue of safe traffic is analyzed using the Ishikaw’s diagram, analysis of means and consequences of malfunctions and it is verified using analysis of correlation. With regard to the results of the analyses, the thesis states two suggestions for decreasing the accident rate of vehicles. The dissertation also includes a simulation of collision of a car and a pedestrian and its evaluation.en
dc.format.extent5046471 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBezpečnostní prvky vozidla, pasivní bezpečnost, aktivní bezpečnost, bezpečnost chodců, analýza.cs
dc.subjectSafety features of vehicles, passive safety, active safety, safety of pedestrians, analysis.en
dc.titleBezpečnostní prvky silniční dopravy a technické vybavení osobních vozidel s ohledem na snížení nehodovostics
dc.title.alternativeThe safety features of road transport and technical equipment of personal vehicles with regard to a lower accident rateen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeCihlářová, Denisacs
dc.date.accepted2015-06-01cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department060 - Katedra bezpečnostních služebcs
dc.contributor.consultantHrinko, Martincs
dc.thesis.degree-programPožární ochrana a průmyslová bezpečnostcs
dc.thesis.degree-branchTechnická bezpečnost osob a majetkucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2720cs
dc.identifier.thesisGOC0003_FBI_N3908_3908T005_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam