dc.contributor.advisor | Jánošík, Ladislav | cs |
dc.contributor.author | Šťastný, Petr | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:24:15Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:24:15Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/109932 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce řeší problematiku provozu požární techniky v mimořádných podmínkách. V první části práci je shrnut počet požární techniky u jednotek požární ochrany, který je dále rozdělen podle kategorie podvozku. V druhé části bylo provedeno vyhodnocení návodů výrobců požární techniky, které bylo zaměřeno na údržbu a jízdu v mimořádných podmínkách. V třetí části práce byly vypracovány zásady pro přípravu požární techniky před jízdou a pro jízdu v mimořádných podmínkách. V poslední části byly vypracovány zásady kontroly po vyjetí z mimořádných podmínek provozu a zásady následné údržby po skončení zásahu na stanici, před uvedením techniky do akceschopnosti. | cs |
dc.description.abstract | My dissertation deals with issues concerning an operation of fire technology (trucks) under exceptional circumstances. The first part is focused on a count of fire equipment units (trucks) at individual fire stations as well as their categorization into individual sub-groups based on type of truck used. The second part contains an evaluation of the instruction manuals for individual unit types as supplied by manufacturers. Focus is directed onto a maintenance and driving under exceptional conditions. The third part elaborates preparation principles of fire technology before driving out as well as driving under extraordinary conditions. The last part includes checking principles used after return from extraordinary traffic conditions as well as principles of consecutive maintenance following the end of emergency incident prior to equipment being returned back to action-ready state. | en |
dc.format.extent | 3646882 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | požární technika | cs |
dc.subject | brodění | cs |
dc.subject | jízda v terénu | cs |
dc.subject | jízda ve sněhu | cs |
dc.subject | uzávěr nápravových diferenciálů | cs |
dc.subject | fire equipment | en |
dc.subject | wading | en |
dc.subject | driving off-road | en |
dc.subject | driving on snow | en |
dc.subject | guard valve of axled-gear differential | en |
dc.title | Provoz požární techniky v mimořádných podmínkách | cs |
dc.title.alternative | Operation of Fire Appliances in Extraordinary Conditions | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Hanuška, Zdeněk | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-03 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 030 - Katedra požární ochrany | cs |
dc.thesis.degree-program | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technika požární ochrany a bezpečnosti průmyslu | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | cs |
dc.identifier.thesis | STA0044_FBI_N3908_3908T006_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |