dc.contributor.advisor | Zavila, Ondřej | cs |
dc.contributor.author | Hloch, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:24:41Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:24:41Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/110055 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá destrukčním potenciálem po nárazu sportovního letadla na pevnou překážku. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, kde v prvních dvou popisuji organizaci letového provozu v České republice a rozdělení vzdušného prostoru. Ve třetí
a čtvrté kapitole jsou uvedeny vstupní data pro výpočty mechanické síly a požáru leteckého benzínu, které jsou využity pro výpočty, jenž jsou uvedeny v kapitolách šest
a sedm. Kapitol číslo 5 je věnována statistice leteckých nehod na území České republiky z let 2003-2014. Výsledky bakalářské práce jsou využitelné pro odhady leteckých nehod nebo zdokonalování konstrukcí staveb. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the destructive potential caused after hitting sport aircraft at a fixed obstacle. Thesis is divided into seven chapters. First two chapters are focused on description of the organization of air traffic in the Czech Republic and on division of air space. Input data for calculations of mechanical forces and for fire of aviation fuel are provided in chapters three and four. These calculations are presented in chapters six and seven. Chapter number five is focused on statistic of aircraft accidents in the Czech Republic in years 2003 – 2014. The results of this thesis are useful for estimates of accidents or for improving of the buildings structure. | en |
dc.format.extent | 3317065 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Mechanická síla | cs |
dc.subject | tlak | cs |
dc.subject | požár uhlovodíkového paliva | cs |
dc.subject | letecká nehoda | cs |
dc.subject | AVGAS 100 LL | cs |
dc.subject | mechanical force | en |
dc.subject | pressure | en |
dc.subject | hydrocarbon fuel | en |
dc.subject | aircraft accident | en |
dc.subject | AVGAS 100 LL | en |
dc.title | Destrukční potenciál sportovních letounů při letecké nehodě | cs |
dc.title.alternative | Destructive potencial of sporting aeroplanes in the case of air accident | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Hlaváčová, Irena | cs |
dc.date.accepted | 2015-05-26 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 060 - Katedra bezpečnostních služeb | cs |
dc.thesis.degree-program | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technická bezpečnost osob a majetku | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | cs |
dc.identifier.thesis | HLO0024_FBI_B3908_3908R005_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |