dc.contributor.advisor | Hudeček, Leopold | cs |
dc.contributor.author | Hampová, Žaneta | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:26:16Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:26:16Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/110265 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Hampová Ž.: Redukce kolejiště vlečky Dolu Karviná, závodu ČSA včetně rekonstrukce doubravského zhlaví. Ostrava, VŠB – TUO, Fakulta stavební, 2015.
Cílem této bakalářské práce je v rozsahu studie vypracovat návrh redukce stávajícího kolejiště a úprava doubravského zhlaví vlečky Dolu Karviná, závodu ČSA. Součástí práce je také návrh nových nakládkových a vykládkových kolejí, dále ploch pro nakládání, vykládání a skladování materiálu.
V úvodní části je uvedena charakteristika zájmového území, dále je dle získaných podkladů a vlastních poznatků popsán stávající stav vlečky. V další části práce je zpracován návrh variant, ze kterých jsou na základě výsledků multikriteriální analýzy stanovena závěrečná doporučení. | cs |
dc.description.abstract | Hampová Ž.: Reduction Railway of Siding of Karvina Mine, Factory ČSA, including the Reconstruction of Station Head of Doubrava. Ostrava, VŠB – TUO, Faculty od Civil Engineering, 2015.
The aim of this bachelor’s thesis is to develop a project on the reduction of the current railway yard as well as reconstruction of the siding of the station head of Doubrava at Karvina Mine, Factory ČSA. The thesis also includes a project on new loading and unloading tracks, loading areas, unloading and storing materials.
In the introductory part, the characteristic of the area of interest is introduced. The current state of the siding is described on the basis of obtained materials and own findings. In the next part there is developed a proposal of variants from which the final recommendation that is based on the results of a multi-criteria analysis is discussed. | en |
dc.format.extent | 9106422 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | kolejiště | cs |
dc.subject | doubravské zhlaví | cs |
dc.subject | vlečka | cs |
dc.subject | nakládková a vykládková kolej | cs |
dc.subject | railway yard | en |
dc.subject | station head of Doubrava | en |
dc.subject | sidings | en |
dc.subject | loading and unloading tracks | en |
dc.title | Redukce kolejiště vlečky Dolu Karviná, závodu ČSA, včetně rekonstrukce doubravského zhlaví | cs |
dc.title.alternative | Reduction Railway of Siding of Karvina Mine, Factory ČSA, including the Reconstruction of Station Head of Doubrava | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2015-05-25 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | HAM0058_FAST_B3607_3647R020_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |