dc.contributor.advisor | Cihlářová, Denisa | cs |
dc.contributor.author | Klásek, Aleš | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:26:26Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:26:26Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/110294 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je studie dopravního řešení dopravního uzlu, čtyřramenné úrovňové křižovatky s nepravidelně umístěnými rameny na náměstí Republiky v Opavě. Ramena tvoří úseky silnic I. třídy č. 11, 46 a místní komunikace. Účelem je zvýšení plynulosti dopravy, kapacity a bezpečnosti dopravy. Řešení je provedeno v rozsahu technické studie. První část práce obsahuje zhodnocení stávajícího stavu křižovatky, která je podložena dopravním průzkumem a údaji o nehodovosti v místě křižovatky. Druhá část je soustředěna na návrh úprav formou okružní křižovatky a ekonomickou úpravu, podložená potřebnými kapacitními výpočty s výkresovou dokumentací a je zde uvedeno dopravně inženýrské zhodnocení variant včetně výběru nejvýhodnější varianty. V poslední části je řešena konkrétní vítězná varianta s provedením ověření pomocí vlečných křivek a rozhledů. | cs |
dc.description.abstract | Main goal of the bachelor thesis is study of a complex transporatation hub of four sided at-grade intersection with irregularly placed legs on the Republiky square in Opava. Legs are made up of sections of 1st class roads number 11, 16 and local communication. Purpose of the work is increase the traffic fluency, capacity and safety. The solution is performed within the range of a technical study. First section of the work includes evaluation of current state, this is based upon traffic reconnaissance and car accident statistic in the intersection. Second part is focused on modifications draft through the form of a roundabout and economical adjustment, based upon necessary capacity calculations with drawing documentation and there is also traffic-engineering evaluation of variants, including the best one selection. Very last section solves particular won variant with towed curves and view on the intersection. | en |
dc.format.extent | 8487666 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Opava | cs |
dc.subject | okružní | cs |
dc.subject | křižovatka | cs |
dc.subject | posouzení | cs |
dc.subject | kapacity | cs |
dc.subject | Opava | en |
dc.subject | roundabout | en |
dc.subject | assessment | en |
dc.subject | capacity | en |
dc.title | Dopravní řešení náměstí Republiky v Opavě | cs |
dc.title.alternative | Traffic Solutions of Republiky Square in Opava | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2015-05-25 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | KLA0028_FAST_B3607_3647R020_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |