dc.contributor.advisor | Stolárik, Martin | cs |
dc.contributor.author | Panáková, Kateřina | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:26:39Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:26:39Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/110323 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vyhodnocením výsledků seizmického měření dynamických účinků od tramvajové dopravy na mělce vedené podzemní dílo. Problematika byla řešena v centru Ostravy v blízkosti tramvajové zastávky Elektra, pod kterou vede podzemní kolektor Ostrava Centrum. K měření byly použity digitální záznamové aparatury a třísložkové senzory. Maximální hodnoty rychlosti kmitání měřené v kolektoru byly vyhodnoceny na základě ČSN 73 0040. Na základě těchto dat byly vytvořeny grafy srovnávající útlum rychlosti kmitů. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with seismic measurement of dynamic impacts that tram traffic causes to a shallowly led underground construction and with evaluation of the recorded results. The issue was being solved in the Ostrava city center near the tram stop Elektra, under which leads an underground collector Ostrava Center. For the measurement were used digital recording devices and three-component sensors. The maximal values of oscillation speed measured in the collector were evaluated on the ČSN 73 0040 basis. Based on this data, graphs that compare decline in the oscillation speed, were created. | en |
dc.format.extent | 10730231 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Tramvajová doprava | cs |
dc.subject | seizmické měření | cs |
dc.subject | kolektor | cs |
dc.subject | rychlost kmitání. | cs |
dc.subject | Tram traffic | en |
dc.subject | seismic measurement | en |
dc.subject | collector | en |
dc.subject | oscillation speed. | en |
dc.title | Vliv dynamických účinků od tramvajové dopravy na mělce vedené podzemní dílo | cs |
dc.title.alternative | Influence of the Tramway Dynamic Effects on Shallow Underground Work | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2015-05-28 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geotechnika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | PAN0041_FAST_B3607_3647R017_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |