Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorĎuriš, Lukášcs
dc.contributor.authorČervený, Tomášcs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:26:52Z
dc.date.available2015-07-22T09:26:52Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110360
dc.descriptionImport 23/07/2015cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na segmentové ostění, které je instalováno během mechanizované ražby. Ostění je prováděno přímo za tunelovacím strojem a tvoří tak nedílnou součást této metody tunelovaní. Hlavní výhodou této metody je rychlost provádění, bezpečnost práce a ekonomické hledisko. Cílem této práce je popsání hlavních prvků, ze kterých se segmenty skládají. Jsou zde dále uvedeny materiály, ze kterých se ostění v dnešní době provádí a způsoby výroby tubingů. V České republice se tato metoda teprve rozvíjí a uvádí do praxe, z tohoto důvodu je zde uveden projekt, který se realizoval v nedávné době a to prodloužená trasa metra V.A v Praze. Na závěr jsou spočtena zatížení, která mohou působit na ostění při různých situacích.cs
dc.description.abstractThis bachelor work is focused on the segmental lining being installed in the course of mechanical tunnelling process. The lining is carried out directly behind the tunnelling machine, and creates an integral part of this tunnelling method. The main advantages of this method are the performance speed, the safety at work, and the economic point of view. The objective of this work consists in the description of the main elements from which the segments are composed, materials of which the lining is presently manufactured, and the tubing making process itself. In the Czech Republic this method is now in the state of development and putting in practice. This is also the reason for dealing with the project which was implemented in recent times, i.e. the V.A prolonged metro line in Prague. At the conclusion the loads which can act on the lining at various situations are calculated.en
dc.format.extent3557091 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMechanizované tunelování Segmentové ostění Zeminový štít Podzemní stavbycs
dc.subjectMechanised tunnelling Segmental Lining EPB Shield Underground Constructionen
dc.titleSegmentové ostění pro mechanizovanou ražbucs
dc.title.alternativeThe Segmental Lining for Mechanized Tunnellingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2015-05-26cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisCER0172_FAST_B3607_3647R017_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam