dc.contributor.advisor | Ďuriš, Lukáš | cs |
dc.contributor.author | Červený, Tomáš | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:26:52Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:26:52Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/110360 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na segmentové ostění, které je instalováno během mechanizované ražby. Ostění je prováděno přímo za tunelovacím strojem a tvoří tak nedílnou součást této metody tunelovaní. Hlavní výhodou této metody je rychlost provádění, bezpečnost práce a ekonomické hledisko. Cílem této práce je popsání hlavních prvků, ze kterých se segmenty skládají. Jsou zde dále uvedeny materiály, ze kterých se ostění v dnešní době provádí a způsoby výroby tubingů. V České republice se tato metoda teprve rozvíjí a uvádí do praxe, z tohoto důvodu je zde uveden projekt, který se realizoval v nedávné době a to prodloužená trasa metra V.A v Praze. Na závěr jsou spočtena zatížení, která mohou působit na ostění při různých situacích. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor work is focused on the segmental lining being installed in the course of mechanical tunnelling process. The lining is carried out directly behind the tunnelling machine, and creates an integral part of this tunnelling method. The main advantages of this method are the performance speed, the safety at work, and the economic point of view. The objective of this work consists in the description of the main elements from which the segments are composed, materials of which the lining is presently manufactured, and the tubing making process itself. In the Czech Republic this method is now in the state of development and putting in practice. This is also the reason for dealing with the project which was implemented in recent times, i.e. the V.A prolonged metro line in Prague. At the conclusion the loads which can act on the lining at various situations are calculated. | en |
dc.format.extent | 3557091 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Mechanizované tunelování
Segmentové ostění
Zeminový štít
Podzemní stavby | cs |
dc.subject | Mechanised tunnelling
Segmental Lining
EPB Shield
Underground Construction | en |
dc.title | Segmentové ostění pro mechanizovanou ražbu | cs |
dc.title.alternative | The Segmental Lining for Mechanized Tunnelling | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2015-05-26 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geotechnika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | CER0172_FAST_B3607_3647R017_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |