dc.contributor.advisor | Stolárik, Martin | cs |
dc.contributor.author | Matajsz, Jiří | cs |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T09:26:55Z | |
dc.date.available | 2015-07-22T09:26:55Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/110369 | |
dc.description | Import 23/07/2015 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá vlivem horninového prostředí na útlum rychlosti kmitání od dynamických účinků tramvajové dopravy v Ostravě. Měření byla prováděna pomocí digitálního záznamového zařízení a třísložkových senzorů v oblasti městských obvodů Vítkovice, Martinov, Poruba, Slezská Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz. Na základě naměřených dat byly pro určité typy tramvají vytvořeny grafy závislostí maximální amplitudy rychlosti kmitání a vzdálenosti od tramvajové trati – útlumové křivky. Součástí práce jsou geologické 3D modely jednotlivých oblastí, které byly vytvořeny díky informacím z databáze České geologické služby – Geofond. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is focused on the influences of geological environment for attenuation of speed oscillation of dynamic effects caused by tram traffic in Ostrava. For the measurement, the digital recording device and free-component sensors were used in the area of Vítkovice, Martinov, Poruba, Slezská Ostrava, Moravská Ostrava and Přívoz. Based on the measured facts, for each type of tram, it was created graph of the dependence of the maximum amplitude of oscillation against the distance of tram line - attenuation curve. Bachelor thesis includes geological 3D models of individual areas, which were created based on information from the database of Czech Geological Survey – Geofond. | en |
dc.format.extent | 20533485 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Útlum rychlosti kmitání | cs |
dc.subject | dynamické účinky | cs |
dc.subject | tramvajová doprava | cs |
dc.subject | horninové prostředí | cs |
dc.subject | Attenuation of speed oscillation | en |
dc.subject | dynamic effects | en |
dc.subject | tram traffic | en |
dc.subject | geological environment | en |
dc.title | Vliv horninového prostředí na útlum rychlosti kmitání od dynamických účinků tramvajové dopravy | cs |
dc.title.alternative | Influence of the Geological Environment on the Attenuation of the Oscillation Velocity of Dynamic Effects of the Tramway | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2015-05-28 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geotechnika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | MAT0145_FAST_B3607_3647R017_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |