Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolárik, Martincs
dc.contributor.authorMatajsz, Jiřícs
dc.date.accessioned2015-07-22T09:26:55Z
dc.date.available2015-07-22T09:26:55Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110369
dc.descriptionImport 23/07/2015cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá vlivem horninového prostředí na útlum rychlosti kmitání od dynamických účinků tramvajové dopravy v Ostravě. Měření byla prováděna pomocí digitálního záznamového zařízení a třísložkových senzorů v oblasti městských obvodů Vítkovice, Martinov, Poruba, Slezská Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz. Na základě naměřených dat byly pro určité typy tramvají vytvořeny grafy závislostí maximální amplitudy rychlosti kmitání a vzdálenosti od tramvajové trati – útlumové křivky. Součástí práce jsou geologické 3D modely jednotlivých oblastí, které byly vytvořeny díky informacím z databáze České geologické služby – Geofond.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the influences of geological environment for attenuation of speed oscillation of dynamic effects caused by tram traffic in Ostrava. For the measurement, the digital recording device and free-component sensors were used in the area of Vítkovice, Martinov, Poruba, Slezská Ostrava, Moravská Ostrava and Přívoz. Based on the measured facts, for each type of tram, it was created graph of the dependence of the maximum amplitude of oscillation against the distance of tram line - attenuation curve. Bachelor thesis includes geological 3D models of individual areas, which were created based on information from the database of Czech Geological Survey – Geofond.en
dc.format.extent20533485 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectÚtlum rychlosti kmitánícs
dc.subjectdynamické účinkycs
dc.subjecttramvajová dopravacs
dc.subjecthorninové prostředícs
dc.subjectAttenuation of speed oscillationen
dc.subjectdynamic effectsen
dc.subjecttram trafficen
dc.subjectgeological environmenten
dc.titleVliv horninového prostředí na útlum rychlosti kmitání od dynamických účinků tramvajové dopravycs
dc.title.alternativeInfluence of the Geological Environment on the Attenuation of the Oscillation Velocity of Dynamic Effects of the Tramwayen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2015-05-28cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisMAT0145_FAST_B3607_3647R017_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam