dc.contributor.advisor | Ježek, David | cs |
dc.contributor.author | Vnenk, Lukáš | cs |
dc.date.accessioned | 2015-11-04T08:50:48Z | |
dc.date.available | 2015-11-04T08:50:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/110842 | |
dc.description | Import 04/11/2015 | cs |
dc.description.abstract | Cílem práce je vytvořit 2D hru s možností hraní přes internet, ve které je hlavním cílem co nejvyšší dosažená vzdálenost katapultem vymrštěné postavičky. Ta se v průběhu hry střetává s různými překážkami, které ovlivňují její let. Součástí hry jsou také minihry, jejichž úspěšné plnění pomáhá hráči získat rychlost a dostat se tak dále. Veškeré herní animace jsou vytvořeny v aplikaci Spine. Jedná se o animaci pomocí koster a klíčových snímků. Hra je implementována ve frameworku LibGDX, který je zaměřen na vývoj v jazyce Java. V první části práce řeším implementaci hry a technologie použité při jejím vývoji, ve druhé programátorskou dokumentaci s využitím diagramů jazyka UML a ve třetí uživatelskou dokumentaci. | cs |
dc.description.abstract | Goal of this bachelor is to develop 2D game with the possibility of playing over Internet, in which the main goal is to reach the biggest possible distance with catapulted character. During the gameplay, the character is confronted with different obstacles, which affects his flight. Part of game are also minigames. Successful fulfillment of minigames helps player to gain more speed and get further. All of the animations are done using Spine application, which works with skeletons and keyframes. The game is implemented in LibGDX framework for Java. In the first part I deal with implementation and technologies used to develop the game, in second part there is programmer documentation with use of UML diagrams and third part is user documentation. | en |
dc.format.extent | 6269556 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Android | cs |
dc.subject | Java | cs |
dc.subject | LibGDX | cs |
dc.subject | 2D Katapultovací hra | cs |
dc.subject | Android | en |
dc.subject | Java | en |
dc.subject | LibGDX | en |
dc.subject | 2D Catapulting game | en |
dc.title | 2D katapultovací hra v prostředí Internet | cs |
dc.title.alternative | 2D Catapulting Game over Internet | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Czopik, Jan | cs |
dc.date.accepted | 2015-06-04 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | VNE0005_FEI_B2647_2612R025_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |