Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJežek, Davidcs
dc.contributor.authorVnenk, Lukášcs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:50:48Z
dc.date.available2015-11-04T08:50:48Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110842
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractCílem práce je vytvořit 2D hru s možností hraní přes internet, ve které je hlavním cílem co nejvyšší dosažená vzdálenost katapultem vymrštěné postavičky. Ta se v průběhu hry střetává s různými překážkami, které ovlivňují její let. Součástí hry jsou také minihry, jejichž úspěšné plnění pomáhá hráči získat rychlost a dostat se tak dále. Veškeré herní animace jsou vytvořeny v aplikaci Spine. Jedná se o animaci pomocí koster a klíčových snímků. Hra je implementována ve frameworku LibGDX, který je zaměřen na vývoj v jazyce Java. V první části práce řeším implementaci hry a technologie použité při jejím vývoji, ve druhé programátorskou dokumentaci s využitím diagramů jazyka UML a ve třetí uživatelskou dokumentaci.cs
dc.description.abstractGoal of this bachelor is to develop 2D game with the possibility of playing over Internet, in which the main goal is to reach the biggest possible distance with catapulted character. During the gameplay, the character is confronted with different obstacles, which affects his flight. Part of game are also minigames. Successful fulfillment of minigames helps player to gain more speed and get further. All of the animations are done using Spine application, which works with skeletons and keyframes. The game is implemented in LibGDX framework for Java. In the first part I deal with implementation and technologies used to develop the game, in second part there is programmer documentation with use of UML diagrams and third part is user documentation.en
dc.format.extent6269556 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAndroidcs
dc.subjectJavacs
dc.subjectLibGDXcs
dc.subject2D Katapultovací hracs
dc.subjectAndroiden
dc.subjectJavaen
dc.subjectLibGDXen
dc.subject2D Catapulting gameen
dc.title2D katapultovací hra v prostředí Internetcs
dc.title.alternative2D Catapulting Game over Interneten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeCzopik, Jancs
dc.date.accepted2015-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisVNE0005_FEI_B2647_2612R025_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam