Show simple item record

dc.contributor.advisorSikorová, Andreacs
dc.contributor.authorŠusterová, Denisacs
dc.date.accessioned2015-11-04T08:51:06Z
dc.date.available2015-11-04T08:51:06Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/110893
dc.descriptionImport 04/11/2015cs
dc.description.abstractPrvní část této bakalářské práce se zabývá definováním základních pojmů marketingu. Dále jsou zde analyzovány fáze inovačního marketingu a uplatnění marketingového přístupu k inovacím. Tato práce řeší také inovační proces, jeho efektivnost a jaké jsou možnosti financování inovací soukromou a veřejnou sférou. Na závěr je uvedeno, jakým způsobem lze uvést nový produkt či službu na trh. Cílem této práce je stručně analyzovat aplikaci konkrétního produktu na trh.cs
dc.description.abstractThe first part of this thesis deals with the definition of the basic concepts of marketing. Furthermore, there are analyzed the stages in the innovation of marketing and the application of the marketing approach to innovation. This work also addresses the innovation process, its effectiveness and what are the possibilities of financing of the innovation of the private and the public sector. In conclusion, it is shown how to introduce the new product or service on the market. The aim of this work is to briefly analyze the application of a specific product on the market.en
dc.format.extent3300972 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectfáze inovačního marketingucs
dc.subjectinovační procescs
dc.subjectefektivnost inovacícs
dc.subjectživotní cyklus výrobkucs
dc.subjectAmazon Kindle Voyage.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectinnovationen
dc.subjectmarketing phases of the innovationen
dc.subjectthe innovation processen
dc.subjectthe effectiveness of innovationen
dc.subjectproduct lifecycleen
dc.subjectAmazon Kindle Voyage.en
dc.titleMarketing inovacícs
dc.title.alternativeThe Marketing Innovationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠvecová, Evacs
dc.date.accepted2015-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSUS0037_FMMI_B3922_6208R123_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record