dc.contributor.advisor | Hrubešová, Eva | cs |
dc.contributor.author | Pochylová, Petra | cs |
dc.date.accessioned | 2016-01-20T11:30:19Z | |
dc.date.available | 2016-01-20T11:30:19Z | |
dc.date.issued | 2015 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/111103 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description | Import 20/01/2016 | cs |
dc.description | Import 11/02/2016 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou zajištění stability výkopů v prostoru drážního tělesa. V úvodní části práce je popsáno konstrukční uspořádání pažení a dále jsou charakterizovány základní používané metody zajištění stability výkopů. Následně je práce zaměřena na jednu z nepoužívanějších technologií zajištění stability výkopů, a to na záporové pažení, které bylo aplikováno na konkrétním příkladu z praxe. Hlavním přínosem práce je návrh dalších variant zajištění stability výkopů na konkrétním příkladu z praxe. Výpočet je proveden v programových systémech Geo5 a Plaxis 2D. V závěru práce jsou srovnány výsledky variant a proveden návrh geotechnického monitoringu. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis dealt with the stabilization of excavation in the railway track area. In the introductory part is described structural arrangement of sheeting and used methods of ensuring of stabilization of excavation are characterized too. Then the thesis focus on one of the most used technology of ensuring of stabilization of excavation - braced sheeting, which was applied on practical example. The main benefit of thesis is in proposal of others options of ensuring of stabilization of excavation on specific example from reality. The calculation is performed in software GEO5 and Plaxis 2D. The results of others variants are compared at the end of the thesis, proposal of geotechnical monitoring is performed too. | en |
dc.format.extent | 6161807 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | pažení | cs |
dc.subject | záporové pažení | cs |
dc.subject | Geo5 | cs |
dc.subject | Plaxis 2D | cs |
dc.subject | geotechnický monitoring | cs |
dc.subject | sheeting | en |
dc.subject | braced sheeting | en |
dc.subject | Geo5 | en |
dc.subject | Plaxis 2D | en |
dc.subject | geotechnical monitoring | en |
dc.title | Zajištění stability výkopů v prostoru drážního tělesa | cs |
dc.title.alternative | The Stabilization of Excavation in the Railway Track Area | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Šípek, Pavel | cs |
dc.date.accepted | 2016-01-14 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geotechnika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | POC0010_FAST_N3607_3607T035_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |