Show simple item record

dc.contributor.advisorHrubešová, Evacs
dc.contributor.authorPochylová, Petracs
dc.date.accessioned2016-01-20T11:30:19Z
dc.date.available2016-01-20T11:30:19Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/111103
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.descriptionImport 20/01/2016cs
dc.descriptionImport 11/02/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou zajištění stability výkopů v prostoru drážního tělesa. V úvodní části práce je popsáno konstrukční uspořádání pažení a dále jsou charakterizovány základní používané metody zajištění stability výkopů. Následně je práce zaměřena na jednu z nepoužívanějších technologií zajištění stability výkopů, a to na záporové pažení, které bylo aplikováno na konkrétním příkladu z praxe. Hlavním přínosem práce je návrh dalších variant zajištění stability výkopů na konkrétním příkladu z praxe. Výpočet je proveden v programových systémech Geo5 a Plaxis 2D. V závěru práce jsou srovnány výsledky variant a proveden návrh geotechnického monitoringu.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis dealt with the stabilization of excavation in the railway track area. In the introductory part is described structural arrangement of sheeting and used methods of ensuring of stabilization of excavation are characterized too. Then the thesis focus on one of the most used technology of ensuring of stabilization of excavation - braced sheeting, which was applied on practical example. The main benefit of thesis is in proposal of others options of ensuring of stabilization of excavation on specific example from reality. The calculation is performed in software GEO5 and Plaxis 2D. The results of others variants are compared at the end of the thesis, proposal of geotechnical monitoring is performed too.en
dc.format.extent6161807 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpaženícs
dc.subjectzáporové paženícs
dc.subjectGeo5cs
dc.subjectPlaxis 2Dcs
dc.subjectgeotechnický monitoringcs
dc.subjectsheetingen
dc.subjectbraced sheetingen
dc.subjectGeo5en
dc.subjectPlaxis 2Den
dc.subjectgeotechnical monitoringen
dc.titleZajištění stability výkopů v prostoru drážního tělesacs
dc.title.alternativeThe Stabilization of Excavation in the Railway Track Areaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠípek, Pavelcs
dc.date.accepted2016-01-14cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisPOC0010_FAST_N3607_3607T035_2015
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record