Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrů, Jancs
dc.contributor.authorStřeštík, Michalcs
dc.date.accessioned2016-01-20T11:30:26Z
dc.date.available2016-01-20T11:30:26Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/111112
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.descriptionImport 20/01/2016cs
dc.descriptionImport 11/02/2016cs
dc.description.abstractObsahem diplomové práce je vypracování čtyř návrhů cyklostezky spojující obce Samotišky a Bystrovany v Olomouckém kraji. Dále budou varianty zhodnoceny v multikriteriálním hodnocení a následně bude zvolena výherní varianta v detailnější formě. Při návrhu cyklostezky byly zohledněny zejména tyto faktory: Separace cyklistické dopravy od motorové dopravy, bezpečí cyklistů, atraktivita trasy pro cyklisty, cena návrhu, délka návrhu, počet dotčených pozemků. Stávající stav je pro cyklisty nepřijatelný, zejména díky provozu po silnici III/4436, která má kategorijní šíři 7,5m a po které se pohybují jak cyklisté, tak i motorová vozidla s maximální povolenou rychlostí 90 km/h. Jako další lokalita nevyhovující smíšenému provozu je v obci Droždín, kde díky blízké zástavbě ke komunikaci nelze vybudovat samostatnou cyklostezku. Diplomová práce je zpracovaná v rozsahu vyhledávací studie. Počet stran diplomové práce je 77, počet výkresových příloh je 26.cs
dc.description.abstractThe content of the thesis is to develop four proposals of bicycle path connecting the villages Samotišky and Bystrovany in the Olomouc region . In another step, all variants will be assessed in a multi-criteria evaluation and winning option will be processed in a more detailed form . At designing routes have been taken into account especially these factors : separation of bicycle transport by motor transport, the safety of cyclists, attractive routes for cyclists , price of design, the design length , number of affected lands. The current status is unacceptable especially for cyclists making traffic after road III / 4436 , which has category size 7,5 m which use cyclists and motor vehicles with a maximum permitted speed of 90 km / h. Another dangerous place for mixed traffic is in the village Droždín , where, thanks to near developments, cannot be built a separate bike path . Diploma thesis is processed as the Searching Study. The written part of Diploma thesis contains 77 pages, number of drawings is 26.en
dc.format.extent5625061 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCyklostezkacs
dc.subjectOlomouccs
dc.subjectBystrovanycs
dc.subjectSamotíškycs
dc.subjectvyhledávací studiecs
dc.subjectcyklistická dopravacs
dc.subjectprůzkum intenzit cyklistické dopravycs
dc.subjectlávka pro cyklistycs
dc.subjectBicycle pathen
dc.subjectOlomoucen
dc.subjectBystrovanyen
dc.subjectSamotiškyen
dc.subjectsearching studyen
dc.subjectcyclist trafficen
dc.subjectsurvey of intensity of cyclist trafficen
dc.subjectfootbridge for cyclistsen
dc.titleNávrh cyklostezky spojující obce Bystrovany a Samotíšky přes místní část Olomouc – Droždíncs
dc.title.alternativeProposal of Bike Trails Connecting Villages Bystrovany and Samotisky Through Local Part Olomouc - Drozdinen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLuňáček, Martincs
dc.date.accepted2016-01-12cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisSTR0218_FAST_N3607_3607T036_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam