Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHudeček, Leopoldcs
dc.contributor.authorGuňka, Petrcs
dc.date.accessioned2016-01-20T11:31:29Z
dc.date.available2016-01-20T11:31:29Z
dc.date.issued2015cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/111190
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.descriptionImport 20/01/2016cs
dc.descriptionImport 11/02/2016cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout, v rozsahu studie, technická řešení úprav železniční vlečky v lokalitě bývalého Dolu Dukla. Kolejiště vlečky slouží k dopravní obsluze skladu palivových substrátů a zároveň k obsluze průmyslové zóny. Vlastní provoz skladových ploch a zajištění dopravních manipulací generuje určitou míru environmentální zátěže, kterou je nutno z důvodu blízkého kontaktu s čistými technologiemi průmyslové zóny redukovat. Diplomová práce se zabývá především technickým návrhem k eliminaci těchto rizik, při zachování bezproblémového využití vlečky pro obě lokality. Jsou především navržena technická řešení v podobě posunutí koleje vlečky, zpevnění manipulačních a skladovacích ploch včetně komunikací, vytvoření protiprašné bariéry v podobě aleje stromů a systém skrápění vlečky vodou. Navržené řešení environmentální rizika buď úplně eliminují, a nebo sníží na přijatelnou úroveň.cs
dc.description.abstractThe aim of master thesis is to propose, in the scope of the study, the technical solutions of the adjustments of the railway siding at the location of the former Mine Dukla. Yard tracks are used to transport the operator to store fuel substrates and at the same time to guide the industrial zone. The actual operation of the warehouse space and the provision of traffic manipulation generates a certain degree of environmental burden, which is necessary because of the close contact with the clean technologies of the industrial zone of reduce. The thesis mainly deals with the technical design to eliminate these risks, while maintaining a smooth use the siding for both sites. They are primarily designed for technical solutions in the form of a displacement rail track, hardening of handling and storage areas, including roads, the establishment of dustproof barriers in the form of avenues of trees and the system of sprinkling water the railway siding. The proposed solution to the environmental risks of either completely eliminating, or reducing to an acceptable level.en
dc.format.extent5719514 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEnvironmentální rizikocs
dc.subjectDůl Duklacs
dc.subjectVlečka Duklacs
dc.subjectprotiparšne opatřenícs
dc.subjectsměrové poměrycs
dc.subjectželezniční svršekcs
dc.subjectzpevnění komunikacecs
dc.subjectvýsadba stromůcs
dc.subjectrozvod vodycs
dc.subjectkropení vlečkycs
dc.subjectThe environmental risken
dc.subjectMine Duklaen
dc.subjectRailway sding Duklaen
dc.subjectdustproof measuresen
dc.subjectthe directional ratiosen
dc.subjectrailway superstructureen
dc.subjectstrengthening communicationen
dc.subjectplanting of treesen
dc.subjectdistribution of wateren
dc.subjectsprinkling railway siding.en
dc.titleNávrh opatření k eliminaci vybraných environmentálních rizik vleček v oblasti uhelných dolůcs
dc.title.alternativeProposal the Measures to Remove Selected Environmental Risks of Railway Sidings in the Areas of Coal Minesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠrom, Jancs
dc.date.accepted2016-01-12cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisGUN0025_FAST_N3607_3607T036_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam