dc.contributor.author | Burkovič, Kamil | |
dc.contributor.author | Buchta, Vojtěch | |
dc.date.accessioned | 2016-03-08T09:01:00Z | |
dc.date.available | 2016-03-08T09:01:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada stavební. 2014, roč. 14, č. 2, s. 1-8 : il. | cs |
dc.identifier.issn | 1213-1962 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/111352 | |
dc.description.abstract | Návrh únosnosti a sedání pilotového základu obvykle vychází z předpokladu, že veškeré
zatížení od horní stavby je přenášeno pouze pilotami. Vliv přilehlých spojovacích konstrukcí, které
jsou v kontaktu s podložím (kalich, deska, patka, pás atd.), je obvykle zanedbán. Potřebná data
z experimentálního měření vlivu těchto konstrukcí, na celkovou únosnost základů, byla získána na
zkušebním zatěžovacím zařízení (stand), v areálu Stavební fakulty, VŠB-TU v Ostravě.
Průběh experimentu a výsledky zatěžovacích zkoušek jsou uvedeny v tomto příspěvku | cs |
dc.format.extent | 6757152 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.relation.ispartofseries | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada stavební | cs |
dc.rights | © Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.title | Experimentální měření modelu piloty, patky a sdruženého základu | cs |
dc.title.alternative | Experimental measurements model of pile, slab and raft foundation | cs |
dc.type | article | cs |
dc.description.abstract-en | Calculation of bearing capacity and settlement of pile foundation is usually based on the
premise that all loads from the top of the building are transmitted by only piles. The influence of the
adjacent connecting structures that are in contact with the ground (pile cap, slab, block, belt, etc.) is
usually neglected. Contribution for the slab connected with head piles was tested on equipment stand,
within the Civil Engineering Faculty, Technical University in Ostrava. The course of the experiment
and the results of load tests are presented in this paper | cs |
dc.rights.access | openAccess | |
dc.type.version | publishedVersion | cs |
dc.type.status | Peer-reviewed | cs |