Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorRokitowski, Przemysłav
dc.contributor.authorGrygierek, Marcin
dc.date.accessioned2016-09-29T08:18:18Z
dc.date.available2016-09-29T08:18:18Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada stavební. 2016, roč. 16, č. 1, s. 61-70 : il.cs
dc.identifier.issn1213-1962
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/112080
dc.description.abstractMoisture inside the construction of road pavements is the problem for road engineers all around the world. This issue is mentioned in many European or the US papers and studies, but still it needs to be developed. From the road engineers’ point of view, very important for solving above problems are the studies on the influence of water and moisture inside the construction of road pavement during deflection measurements using Falling Weight Deflectometer (FWD). The paper raises this issue by showing a short review of Polish and foreign literature and presenting the first step of research work at the test site on Voivodeship Road 933 in Poland.cs
dc.format.extent1113920 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.relation.ispartofseriesSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada stavebnícs
dc.rights© Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFalling Weight Deflectometer (FWDcs
dc.subjectnon-destructive testingcs
dc.subjectwatercs
dc.subjectmoisturecs
dc.subjectdeflectioncs
dc.subjectpavementcs
dc.subjectroad constructioncs
dc.titleInfluence of high water contents on pavement layers stiffness caused by floodingcs
dc.typearticlecs
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersioncs
dc.type.statusPeer-reviewedcs


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam