Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKřivda, Vladislav
dc.contributor.authorTománek, Patrik
dc.date.accessioned2016-11-02T07:34:16Z
dc.date.available2016-11-02T07:34:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/114049
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je provést porovnání dvou různých režimů organizace a řízení provozu na křižovatce (průsečná se zalomenou předností; okružní) za účelem zhodnocení rekonstrukce z hlediska bezpečnosti silničního provozu. Po úvodním seznámení s křižovatkou ve své práci uvádím výsledky provedených dopravních průzkumů (průzkum intenzit, směrový průzkum, analýzu dopravní nehodovosti, atp.) v období před i po přestavbě. V následující kapitole se zabývám kapacitními výpočty, návrhem úprav této křižovatky a mikrosimulaci v programu PTV VISSIM. Na závěr jsem zhodnotil efektivnost přestavby, porovnáním výsledků z mých dopravních průzkumů a provedených výpočtů.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to compare two different modes of organization and management of traffic at the intersection (with kinked highway; roundabout) to assess reconstruction of road safety. After initial familiarization with the intersection I mention the results of traffic surveys (survey intensity, directional survey analysis of traffic accidents, etc . ) in the period before and after the conversion . The next chapter is about capacitive calculations, design modifications of this intersection and microsimulation program PTV VISSIM. In conclusion, I evaluated the effectiveness of reconstruction, comparing the results of my traffic surveys and calculations.en
dc.format.extent3036117 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdopravní průzkumcs
dc.subjectvýpočet RPDIcs
dc.subjectvideoanalýza konfliktních situacícs
dc.subjectkonfliktní situacecs
dc.subjectdopravní nehodovostcs
dc.subjectokružní křižovatkacs
dc.subjectAutoTURNcs
dc.subjectPTV VISSIMcs
dc.subjectTraffic Researchen
dc.subjectCalculation of Average Daily Trafficen
dc.subjectVideoanalysis of Potential Collision Situationsen
dc.subjectPotential Collision Situationsen
dc.subjectRoundabouten
dc.subjectAutoTURNen
dc.subjectPTV VISSIMen
dc.titleKřižovatka Výstavní - Halasova v Ostravěcs
dc.title.alternativeIntersection Vystavni - Halasova in Ostrava-Cityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelství
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní inženýrstvícs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisTOM0166_FAST_B3607_3607R042_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam