dc.contributor.advisor | Křivda, Vladislav | |
dc.contributor.author | Tománek, Patrik | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T07:34:16Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T07:34:16Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/114049 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je provést porovnání dvou různých režimů organizace a řízení provozu na křižovatce (průsečná se zalomenou předností; okružní) za účelem zhodnocení rekonstrukce z hlediska bezpečnosti silničního provozu. Po úvodním seznámení s křižovatkou ve své práci uvádím výsledky provedených dopravních průzkumů (průzkum intenzit, směrový průzkum, analýzu dopravní nehodovosti, atp.) v období před i po přestavbě. V následující kapitole se zabývám kapacitními výpočty, návrhem úprav této křižovatky a mikrosimulaci v programu PTV VISSIM. Na závěr jsem zhodnotil efektivnost přestavby, porovnáním výsledků z mých dopravních průzkumů a provedených výpočtů. | cs |
dc.description.abstract | The aim of the thesis is to compare two different modes of organization and management of traffic at the intersection (with kinked highway; roundabout) to assess reconstruction of road safety. After initial familiarization with the intersection I mention the results of traffic surveys (survey intensity, directional survey analysis of traffic accidents, etc . ) in the period before and after the conversion . The next chapter is about capacitive calculations, design modifications of this intersection and microsimulation program PTV VISSIM. In conclusion, I evaluated the effectiveness of reconstruction, comparing the results of my traffic surveys and calculations. | en |
dc.format.extent | 3036117 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | dopravní průzkum | cs |
dc.subject | výpočet RPDI | cs |
dc.subject | videoanalýza konfliktních situací | cs |
dc.subject | konfliktní situace | cs |
dc.subject | dopravní nehodovost | cs |
dc.subject | okružní křižovatka | cs |
dc.subject | AutoTURN | cs |
dc.subject | PTV VISSIM | cs |
dc.subject | Traffic Research | en |
dc.subject | Calculation of Average Daily Traffic | en |
dc.subject | Videoanalysis of Potential Collision Situations | en |
dc.subject | Potential Collision Situations | en |
dc.subject | Roundabout | en |
dc.subject | AutoTURN | en |
dc.subject | PTV VISSIM | en |
dc.title | Křižovatka Výstavní - Halasova v Ostravě | cs |
dc.title.alternative | Intersection Vystavni - Halasova in Ostrava-City | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2016-05-23 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní inženýrství | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | TOM0166_FAST_B3607_3607R042_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |