dc.contributor.advisor | Frischer, Robert | |
dc.contributor.author | Grycz, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T12:10:34Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T12:10:34Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/114312 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Téma této diplomové práce je založeno na požadavku dnešní doby, kdy je kladen velký důraz na čistotu ovzduší, ekologii a elektrické dopravní prostředky zažívají velký rozmach v celém světě, ať už jde o skútry, motorky, auta nebo autobusy městské hromadné dopravy. Práce se bude zabývat problematikou řízení stejnosměrných motorů s vlastním buzením a jeho aplikováním na skútr, ve kterém je takový motor umístěn. Výsledkem práce tedy bude funkční driver pro řízení tohoto typu motoru a jeho vyzkoušení a otestování na skútru při testovacích jízdách. | cs |
dc.description.abstract | The topic of this thesis is based on the requirement of the present time. It is a big emphasis on air quality, ecology and electric vehicles experiencing a boom around the world, whether in terms of scooters, motorcycles, cars or public buses. Work will deal with the control of DC motors with self-excited core and applying it on a scooter in which the traction motor is located. The result of the work will be the driver for management of this type of engine and its inspection and testing. The tests will proceeds on scooter in form of test rides. | en |
dc.format.extent | 5167224 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Motor | cs |
dc.subject | driver | cs |
dc.subject | procesor | cs |
dc.subject | moment | cs |
dc.subject | otáčky | cs |
dc.subject | Li-Ion | cs |
dc.subject | baterie | cs |
dc.subject | napětí | cs |
dc.subject | proud | cs |
dc.subject | půl-most | cs |
dc.subject | tranzistor | cs |
dc.subject | MOSFET. | cs |
dc.subject | Motor | en |
dc.subject | driver | en |
dc.subject | processor | en |
dc.subject | torque | en |
dc.subject | rotation | en |
dc.subject | Li-Ion | en |
dc.subject | battery | en |
dc.subject | voltage | en |
dc.subject | current | en |
dc.subject | half-bridge | en |
dc.subject | transistor | en |
dc.subject | MOSFET. | en |
dc.title | Pokročilé možnosti řízení stejnosměrných motorů | cs |
dc.title.alternative | Advanced possibilities in DC motor control systems | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Garzinová, Romana | |
dc.date.accepted | 2016-06-01 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství | cs |
dc.description.department | 638 - Katedra automatizace a počítačové techniky v metalurgii | |
dc.contributor.consultant | Hoffová, Gabriela | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a řízení průmyslových systémů | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automatizace a počítačová technika v průmyslových technologiích | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | cs |
dc.identifier.thesis | GRY0035_FMMI_N3922_3902T042_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |