Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNétek, Václav
dc.contributor.authorMichálková, Kateřina
dc.date.accessioned2016-11-02T12:10:57Z
dc.date.available2016-11-02T12:10:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/114384
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zaměření na problematiku konkurence a konkurenceschopnosti vybraných výrobků ve strojírenském podniku. V první části diplomové práce jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, nástroje marketingových analýz, strategický marketing, konkurenceschopnost. V druhé části diplomové práce je představena strojírenská společnost. Pomocí PEST analýzy je zmapováno okolí společnosti, následně pomocí B.C.G. matice byla provedena analýza konkurenceschopnosti vybraných výrobků a pomocí SWOT analýzy zmapovány silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti a hrozby.cs
dc.description.abstractThe thesis aims to focus on the issues of competition and competitiveness of selected products in engineering company. In the first part of the thesis explains the basic concepts of marketing, marketing analysis tools, strategic marketing, competitive. In the second part of the thesis is introduced engineering company. Using PEST analysis is mapped around the company, then using B.C.G. Nuts were analyzed competitiveness of the products selected and mapped using SWOT analysis strengths and weaknesses, its opportunities and threats.en
dc.format.extent5787630 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectnástroje marketingových analýzcs
dc.subjectstrategický marketingcs
dc.subjectkonkurence a konkurenceschopnostcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmethod of marketing analysisen
dc.subjectstrategic marketingen
dc.subjectcompetitiveness and competition advantageen
dc.titlePosouzení strategického potencionálu konkurenceschopnosti vybrané skupiny výrobků energetického strojírenstvícs
dc.title.alternativeAssessment of the Strategic Competitive Potential of a Selected Product Group in Power Engineeringen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJanásek, Adam
dc.date.accepted2016-06-01
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgii
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisGRY050_FMMI_N3922_6208T123_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam