Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMichalík, Jiří
dc.contributor.authorLoseová, Adriana
dc.date.accessioned2016-11-02T12:11:19Z
dc.date.available2016-11-02T12:11:19Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/114459
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je komparace výpočtových metod, týkající se modelování hlukové zátěže z kolejové dopravy na identickém úseku s následným vyhodnocením naměřených hodnot. V teoretické části diplomové práce jsou popsány základy akustiky a legislativy z oboru životního prostředí – hlukové zátěže. Dále popisuje problematiku hluku z kolejové dopravy, výpočtové metody a programy pro modelování hlukové zátěže. V praktické části práce bylo provedeno měření hlukové zátěže z kolejové dopravy na úseku železniční trati Studénka – Jistebník a vyhodnocení naměřených dat. Následně bylo v programu LimA a SoundPLAN provedeno na identickém úseku modelování hlukové zátěže a provedeno porovnání výsledků s měřením.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is the comparison of calculation methods regarding modeling of the noise pollution from the rail traffic on an identical stretch with subsequent evaluation of the measured values. The theoretical part of the diploma thesis describes the basics of acoustics and legislation in the field of the environment – noise pollution. It also describes the problems of noise from the rail transport, calculation methods and programs for modeling the noise pollution. In the practical part of the thesis the noise pollution from rail traffic on the section of railway track Studénka – Jistebník was measured and data were evaluated. Subsequently, the LimA and SoundPLAN programs were used on an identical stretch to model noise pollution and the results were compared with measurements.en
dc.format.extent6274227 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectHlukcs
dc.subjectkolejová dopravacs
dc.subjectměření hlukucs
dc.subjectmetodiky a software pro modelování hlukové zátěže.cs
dc.subjectNoiseen
dc.subjectrail trafficen
dc.subjectnoise measurementen
dc.subjectmethodologies and software for modeling noise pollution.en
dc.titleSrovnání výpočtových metodik pro modelování hlukové zátěže z kolejové dopravycs
dc.title.alternativeComparison of computational methods for modeling of noise pollution from rail trafficen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBitta, Jan
dc.date.accepted2016-06-01
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department617 - Katedra chemie
dc.thesis.degree-programProcesní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchChemické a fyzikální metody zkoušení materiálucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisLOS0010_FMMI_N3909_3911T008_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam