Show simple item record

dc.contributor.advisorPetříková, Růžena
dc.contributor.authorŠišma, Michal
dc.date.accessioned2016-11-02T12:11:20Z
dc.date.available2016-11-02T12:11:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/114465
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá metodami řízení kvality ve veřejné správě. Cílem diplomové práce je analyzovat současné metody řízení kvality v konkrétní organizaci veřejné správy a navrhnout implementaci některé z nových metod řízení kvality do prostředí konkrétní organizace. V teoretické části je popsána historie veřejné správy v ČR, organizace zabývající se kvalitou v ČR, metody řízení kvality ve veřejné správě a konečně je rovněž vymezena oblast společenské odpovědnosti organizací (CSR). V praktické části je představen Magistrát města Prostějova a současné metody řízení kvality na magistrátu. V další části je realizována analýza používaných metod řízení kvality pomocí strukturovaného rozhovoru se zaměstnanci magistrátu a navrženo zlepšení. Součástí praktického šetření byla rovněž detailní analýza současného stavu přístupů CSR v prostředí Magistrátu města Prostějova. V poslední části diplomové práce je navržena implementace CSR na Magistrátu města Prostějova.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with methods of quality management in public administration. The aim of the thesis is to analyze present methods of quality management in particular organization of public administration and suggest the implementation of some of the new methods of quality management in the environment of a particular organization. The theoretical part describes the history of public administration in the Czech Republic, organizations concerned to quality in the Czech Republic and methods of quality management in public administration and finally the field of social responsibility of organizations (CSR) is defined. In the practical part presents the Municipality of Prostějov and current methods of quality management at the City Hall. In the next part is realized analysis methods used quality control by structured interviews with employees of the Municipality and suggested improvements. Part of the research was also a thorough analysis of the current order of CSR attitudes in the City Hall of the City of Prostějov. The last part of the thesis is suggested the CSR implementation at the Municipality of Prostějov City.en
dc.format.extent4022345 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpolečenská odpovědnost organizací, benchmarking, veřejná správa, koordinátor kvality.cs
dc.subjectCorporate Social Responsibility, benchmarking, public administration, quality coordinator.en
dc.titleMožnosti zlepšování stávajících přístupů k řízení kvality v prostředí konkrétní organizacecs
dc.title.alternativePossibilities of Improving of Current Approaches to the Quality Management in a Particular Organizationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHofbruckerová, Zdenka
dc.date.accepted2016-09-08
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra managementu kvality
dc.contributor.consultantBaláš, Lubomír
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSIS0026_FMMI_N3922_3902T041_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record