Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTošenovský, Josef
dc.contributor.authorDočkalová, Ivana
dc.date.accessioned2016-11-02T12:31:00Z
dc.date.available2016-11-02T12:31:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/114503
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractAbstrakt Cílem této bakalářské práce je zjistit jestli vadí zákazníkům, že v obchodech občas přemístí zboží na jiné místo. Tato práce popisuje a definuje spokojeného anebo nespokojeného zákazníka a měření spokojeností zákazníka. Dále v práci popisuji různé metody marketingu a jak zapůsobit na zákazníka. V práci jsou také popsány hypotézy o shodě relativních četností ve dvou souborech a relativních četností v I souborech.cs
dc.description.abstractAbstract The aim of this thesis is to determine whether bothers customers that shops sometimes move goods to another location. This thesis describes and defines satisfied or dissatisfied customer and measurement customer satisfaction. Furthermore, the thesis describes the various methods of marketing and how to impress at the customers. The thesis also describes the hypotheses of compliance relative frequencies in two groups and the relative frequencies of I the files.en
dc.format.extent3065927 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjecthypotézycs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectquestioningen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjecthypothesesen
dc.titleVliv systematické změny uspořádání zboží na spokojenost zákazníkůcs
dc.title.alternativeThe Impact of Systematic Change of Goods Arrangement on Customer Satisfactionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHofbruckerová, Zdenka
dc.date.accepted2016-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra managementu kvality
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisDOC0022_FMMI_B3922_3902R041_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam