dc.contributor.advisor | Vykydal, David | |
dc.contributor.author | Trungerová, Viktorie | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T12:31:05Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T12:31:05Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/114519 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá zdokonalováním přístupu k požadavkům zákazníka v dodavatelské společnosti.
Požadavky jsou srdcem každého procesu. Popisují, co má být výsledkem procesu, co se musí udělat, nebo vlastnosti, které musí daný proces nebo výrobek mít. Většina procesů selže důsledkem neúplných, špatně sepsaných nebo překroucených požadavků. Účelem této práce je tuto problematiku rozebrat a navrhnout vhodné řešení, které by pomohly společnosti, která se zabývá výrobou výkovků pro automobilový průmysl.
První část práce je teoretická a zaměřuje se na vysvětlení pojmů kvalita, management kvality, požadavky zákazníku a norem.
Druhá část se zaměřuje na představení společnosti, analýzu stavu získávání požadavků od zákazníka a následné distribuci do výroby.
Ve třetí části jsou rozepsána možná navržená řešení včetně jejich podrobného rozboru či doporučeného postupu.
Závěr práce je již věnován samotnému zhodnocením celé bakalářské práce. | cs |
dc.description.abstract | This study is deal with improving access to customer requirements in supplier companies.
The requirements are the heart of every process. They describe what should be the result of what must be done, or properties that have a process or product you need. Most processes fail due to incomplete, poorly written or misinterpreted requirements. The purpose of this study is to analyze this issue and propose appropriate solutions that would help the company, which deal with production of forgings for the automotive industry.
The first part is theoretical and is focused on explaining the concepts of quality, quality management, customer requirements and standards.
The second part is focused on the performance of the company, state analysis of getting requirments from customers and distribution to production.
The third part is written about possible proposed solutions, including their detailed analysis and recommended process.
The conclusion is devoted to the evaluation of this study. | en |
dc.format.extent | 1734034 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | kvalita | cs |
dc.subject | systém managementu kvality | cs |
dc.subject | požadavky | cs |
dc.subject | specifické požadavky | cs |
dc.subject | odvětvové standardy | cs |
dc.subject | quality | en |
dc.subject | quality management system | en |
dc.subject | requirements | en |
dc.subject | specific requirements | en |
dc.subject | industry standards | en |
dc.title | Zlepšování přístupu k identifikaci a evidenci požadavků zákazníka na produkt | cs |
dc.title.alternative | Improving Approach to Identification and Registration of Customer Requirements to Product. | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Martinek, Jiří | |
dc.date.accepted | 2016-06-08 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství | cs |
dc.description.department | 639 - Katedra managementu kvality | |
dc.contributor.consultant | Kedroňová, Lucie | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a řízení průmyslových systémů | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management jakosti | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | cs |
dc.identifier.thesis | TRU0040_FMMI_B3922_3902R041_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |