Show simple item record

dc.contributor.advisorLampa, Martin
dc.contributor.authorKřetinský, Lukáš
dc.date.accessioned2016-11-02T12:31:05Z
dc.date.available2016-11-02T12:31:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/114520
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je analýza doby servisu vybraného produktu ve společnosti zaměřené na opravu výrobků z oblasti informačních technologií. Cílem práce je analýza doby servisu vybraných produktů – notebooků a tabletů ve společnosti ASUS Czech Service s.r.o. a návrh vhodné strategie vedoucí k optimalizaci doby servisu. Práce se v teoretické části věnuje popisu společnosti ASUS Czech Service a strategickému řízení a inovacím na obecné úrovni. V rámci praktické části postupuje formou analýzy procesů servisního programu a servisní základny a analýzou vnitřního potenciálu podniku s využitím identifikace hmotných, finančních, lidských a nehmotných zdrojů a identifikace konkurenčních výhod metodou VRIO. Výsledkem práce je navržení strategie pro optimalizaci doby servisu notebooků a tabletů servisního oddělení ASUS Czech Service a její zhodnocení.cs
dc.description.abstractThe subject of the thesis is an analysis of service time of a chousen product in company which is focused on repairing products in the field of information technology. The aim of the thesis is to analyze the service time of chosen products – notebooks and tablets in the ASUS Czech Service Ltd. and draft appropriate strategy to optimize the service time. Thesis in theoretical part focuses on the description of ASUS Czech Service and on the strategic management and innovation in general. In the practical part proceeds via analysis of process service program and service base and analysis internal potential of the company using the identification of material, financial, human and immaterial resources, and identification of competitive advantages by VRIO method. The result of thesis is to draft a strategy for optimizing the service time of notebooks and tablets in service department in ASUS Czech Service and its evaluation.en
dc.format.extent3573826 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDoba servisucs
dc.subjectservisní procescs
dc.subjectstrategické plánovánícs
dc.subjectvnitřní analýza podnikucs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectService timeen
dc.subjectservice processen
dc.subjectstrategic planningen
dc.subjectinternal analysis of the companyen
dc.subjectinnovation en
dc.titleAnalýza doby servisu vybraného produktucs
dc.title.alternativeAnalysis of Service Time of a Chosen Producten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeČech, Martin
dc.date.accepted2016-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgii
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisKRE580_FMMI_B3922_6208R123_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record