Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStoch, Milan
dc.contributor.authorPustějovský, Roman
dc.date.accessioned2016-11-02T12:31:07Z
dc.date.available2016-11-02T12:31:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/114525
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na nové trendy v marketingové komunikaci. Hlavním cílem je identifikovat soudobé trendy v marketingové komunikaci a zhodnotit jejich efektivitu ve vazbě na průmyslové odvětví. Dílčím cílem je kriticky zhodnotit vybrané trendy v marketingu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis describes trends in marketing communication. It's fundamental part is to identify those that are most used nowadays and evaluate their effectivity in industrial applications. As a side objective, several chosen trends in marketing are critically evaluated.en
dc.format.extent3240447 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnové trendycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectguerillacs
dc.subjectnew trendsen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectguerillaen
dc.titleNové trendy v marketingové komunikacics
dc.title.alternativeNew Trends in Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠvecová, Eva
dc.date.accepted2016-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgii
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisPUS0037_FMMI_B3922_6208R123_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam