Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJuránek, Martin
dc.contributor.authorNovák, Vojtěch
dc.date.accessioned2016-11-02T12:31:45Z
dc.date.available2016-11-02T12:31:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/114673
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato práce pojednává o možnostech měření krouticího momentu, zejména na poloosách automobilu. V první části se práce zabývá teoretickým významem krouticího momentu a jeho základních pojmů. V další části se zajímá teoretickým rozborem snímačů, jejich uplatnění v praxi a aplikací pro měření krouticího momentu. Následuje část pro možný návrh řešení a praktická část. Ta popisuje průběh vlastního měření na poloose prototypového elektromobilu SCX 2. V závěru jsou zahrnuty výsledky měření.cs
dc.description.abstractThis thesis discusses the possibilities of measurement of torque, especially at the semi-axes of the car. The first part deals with the theoretical significance of torque and its basic terms. The next section is interested in with theoretical analysis of sensors, their application in practice and applications for torque measurement. The following chapter is part of a possible solution design and practical part. It describes the process of the own measurement on semi- axes of a prototype electric vehicle SCX 2. In conclusion are included of the measurement results.en
dc.format.extent5278345 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkrouticí moment, poloosa, snímač, tenzometrcs
dc.subjecttorque, semi-axe, sensor, strain gage.en
dc.titleMěření kroutícího momentu na poloosáchcs
dc.title.alternativeTorque measurements on semi-axesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKulhánek, Jiří
dc.date.accepted2016-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department632 - Katedra materiálů a technologií pro automobily
dc.thesis.degree-programMateriálové inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchMateriály a technologie pro automobilový průmyslcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisNOV0321_FMMI_B3923_3911R034_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam