dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | |
dc.contributor.author | Chyla, René | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T13:44:35Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T13:44:35Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/114710 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá dvěma optimalizačními problémy. Prvním z nich je
optimalizace počtu kmenových částí vlakových souprav na předem definované obsluhované
trase. Druhým optimalizačním problémem je minimalizace docházkové vzdálenosti
pro cestující přepravujících se ve vozech vyšší kvality. Úvodní kapitoly popisují danou
problematiku, je provedena analýza současného stavu a jsou zformulovány matematické
modely potřebné pro vyřešení daných optimalizačních úloh. Závěrečné kapitoly bakalářské práce se věnují zejména dosaženým výsledkům a jejich porovnání s dosavadním stavem. | cs |
dc.description.abstract | This Bachelor´s Degree Work deals with two optimization problems. The first of them
is the optimization of quantity basic parts of trains on the predefined train route. The second
optimization problem is to minimize walking distance for passengers travelling in the cars
of higher quality. The first chapter of this thesis describes the main issues, an analysis of the
actual situation is performed and the main mathematical models needed for solving the
optimization problems are defined. The last chapters are dedicated to achieved results
and comparing them with actual situation. | en |
dc.format.extent | 2299567 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Návrh | cs |
dc.subject | řazení | cs |
dc.subject | souprav | cs |
dc.subject | vlaků | cs |
dc.subject | společnosti | cs |
dc.subject | provozující | cs |
dc.subject | železniční | cs |
dc.subject | osobní | cs |
dc.subject | dopravu | cs |
dc.subject | optimalizace | cs |
dc.subject | Train | en |
dc.subject | composition | en |
dc.subject | company | en |
dc.subject | operating | en |
dc.subject | public | en |
dc.subject | rail | en |
dc.subject | transport | en |
dc.subject | optimalization | en |
dc.title | Návrh řazení souprav vlaků společnosti provozující železniční osobní dopravu | cs |
dc.title.alternative | Train Composition of Company Operating Public Rail Transport | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Krempl, Michal | |
dc.date.accepted | 2016-06-07 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | CHY0049_FS_B2341_2301R003_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |