dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | |
dc.contributor.author | Černoch, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T13:45:01Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T13:45:01Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/114784 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá pasivní bezpečností vozidel. Úvod této práce je zaměřen na seznámení s bezpečností vozidel. Další část práce obsahuje legislativní předpisy zabývající se pasivní bezpečností vozidel a je provedena analýza současných prvků pasivní bezpečnosti ve vozidlech. Dále se práce zabývá zkouškami pasivní bezpečnosti v jednotlivých zemích světa a následným porovnáním rozdílů. V praktické části je uveden matematický model k určení teoretických hodnot deformací přídí a zpomalení vozidel nedestruktivní metodou. Následně je tento matematický model aplikován na vybraná vozidla. Posledním krokem práce je porovnání dosažených výsledků a zhodnocení pasivní bezpečnosti vybraných vozidel. Přílohou této práce je sešit MS Excel s veškerými vypočtenými a naměřenými hodnotami. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with vehicles passive safety. Introduction of this work is focused with areas of vehicles safety. Another part consist legislative provisions dealing with vehicles passive safety and analysis contemporary elements of vehicles passive safety. Furthermore, the work deals with vehicles passive safety tests in individual countries and their comparison. The practical part includes a mathematical model to determine theoretical values of deformation of the nose and deceleration of vehicles non-destructive method. Subsequently, the mathematical model is applied to the selected vehicles. The last step of the work is comparison of the results and passive safety assessment of selected vehicles. The work is accompanied by MS Excel workbook with all the calculated and measured values. | en |
dc.format.extent | 3128441 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | pasivní bezpečnost | cs |
dc.subject | zkoušky pasivní bezpečnosti | cs |
dc.subject | automobil | cs |
dc.subject | agresivita vozidel | cs |
dc.subject | kompatibilita | cs |
dc.subject | passive safety | en |
dc.subject | passive safety tests | en |
dc.subject | car | en |
dc.subject | vehicle aggressivness | en |
dc.subject | compatibility | en |
dc.title | Pasivní bezpečnost vozidel | cs |
dc.title.alternative | Vehicles Passive Safety | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Šmiraus, Jakub | |
dc.date.accepted | 2016-06-08 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | CER0276_FS_B2341_2301R003_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |