dc.contributor.advisor | Horňáček, Lukáš | |
dc.contributor.author | Papák, Radovan | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T13:45:13Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T13:45:13Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/114824 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá kinematikou zadní nápravy osobního automobilu a jejím následným zkoumáním při změnách továrního nastavení. Úvod obsahuje seznámení s teorií zavěšení především zadních kol automobilů. Navazuje popis zkoumaného typu zavěšení s jeho továrními hodnotami nastavení. Další část obsahuje simulace vybraných nastavení ve virtuálním prostředí vytvořených na základech praktického měření na vozidle i mimo něj. V závěru práce jsou různá nastavení porovnána, je doporučeno jejich použití a případné další úpravy při použití daných nastaveních zavěšení kol. | cs |
dc.description.abstract | This Bachelor thesis deals with the kinematics of vehicle rear suspension and its subsequent investigation of changes in factory settings. Introduction includes familiarization with the theory of cars rear wheel suspension primarily. Followed by a description of used type of suspension with its factory settings. Another section contains a simulation of the selected settings in the virtual environment, which was created on the basis of practical measurements on the vehicle and beyond. Finally, we compared selected settings, we recommended their use and additional adjustments while using some settings of the suspension. | en |
dc.format.extent | 6445944 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | kinematika | cs |
dc.subject | náprava | cs |
dc.subject | zavěšení | cs |
dc.subject | vozidlo | cs |
dc.subject | automobil | cs |
dc.subject | kinematics | en |
dc.subject | axle | en |
dc.subject | suspension | en |
dc.subject | vehicle | en |
dc.subject | car | en |
dc.title | Kinematika zadní nápravy silničního vozidla | cs |
dc.title.alternative | Kinematics of Vehicle Rear Suspension | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Richtář, Michal | |
dc.date.accepted | 2016-06-08 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | PAP0049_FS_B2341_2301R003_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |