dc.contributor.advisor | Hořínka, Jiří | |
dc.contributor.author | Hrdlička, Miroslav | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T13:45:15Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T13:45:15Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/114829 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Předmětem bakalářské práce je zhodnocení, jaký bude mít dopad nová EASA norma letového zatížením posádek na provoz evropských leteckých dopravců. První část se zaměřuje na historii regulace letového zatížení posádek v Evropě. Následně je popsána Hlava Q (EU 965/2013), dále nastupující norma EASA FTL a jejich srovnání. Další část srovnává EASA FTL nejen s Americkou normou zatížení posádek vydanou FAA, ale i s normami regulace pracovní doby v jiných odvětvích dopravy. Výsledkem je vyhodnocení provozních změn, které musí letečtí dopravci učinit vlivem nové normy. | cs |
dc.description.abstract | The goal of this bachelor thesis is to evaluate how new EASA Flight Duty Limitation regulation affects European airliners. The first part focuses on history of regulations considering flight duty limitation in the Europe. There is a description of Subpart Q (EU 965/2013), subsequent EASA FTL regulation and their comparison in the next section. Following prat compares EASA FTL not just with American flight duty limitation regulation issued by FAA but even with regulations of managing duty time in other branches of transportation. The result is evaluation of operational changes that airliners must comply due to the new regulation. | en |
dc.format.extent | 1795405 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | hlava Q, hlava FTL, EASA, provoyovatel | cs |
dc.subject | subpart Q, subpart FTL, EASA, operator | en |
dc.title | Dopad nové EASA normy letového zatížení posádek na provoz evropských leteckých dopravců | cs |
dc.title.alternative | Impact of New EASA Flight Duty Limitation Regulation to European Airline´s Flight Operation | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Smrž, Vladimír | |
dc.date.accepted | 2016-06-08 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | |
dc.thesis.degree-program | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie provozu letecké techniky | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | HRD0036_FS_B3712_3708R037_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |