Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHořínka, Jiří
dc.contributor.authorHrdlička, Miroslav
dc.date.accessioned2016-11-02T13:45:15Z
dc.date.available2016-11-02T13:45:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/114829
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je zhodnocení, jaký bude mít dopad nová EASA norma letového zatížením posádek na provoz evropských leteckých dopravců. První část se zaměřuje na historii regulace letového zatížení posádek v Evropě. Následně je popsána Hlava Q (EU 965/2013), dále nastupující norma EASA FTL a jejich srovnání. Další část srovnává EASA FTL nejen s Americkou normou zatížení posádek vydanou FAA, ale i s normami regulace pracovní doby v jiných odvětvích dopravy. Výsledkem je vyhodnocení provozních změn, které musí letečtí dopravci učinit vlivem nové normy.cs
dc.description.abstractThe goal of this bachelor thesis is to evaluate how new EASA Flight Duty Limitation regulation affects European airliners. The first part focuses on history of regulations considering flight duty limitation in the Europe. There is a description of Subpart Q (EU 965/2013), subsequent EASA FTL regulation and their comparison in the next section. Following prat compares EASA FTL not just with American flight duty limitation regulation issued by FAA but even with regulations of managing duty time in other branches of transportation. The result is evaluation of operational changes that airliners must comply due to the new regulation.en
dc.format.extent1795405 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecthlava Q, hlava FTL, EASA, provoyovatelcs
dc.subjectsubpart Q, subpart FTL, EASA, operatoren
dc.titleDopad nové EASA normy letového zatížení posádek na provoz evropských leteckých dopravcůcs
dc.title.alternativeImpact of New EASA Flight Duty Limitation Regulation to European Airline´s Flight Operationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSmrž, Vladimír
dc.date.accepted2016-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravy
dc.thesis.degree-programTechnologie letecké dopravycs
dc.thesis.degree-branchTechnologie provozu letecké technikycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisHRD0036_FS_B3712_3708R037_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam