Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOlivková, Ivana
dc.contributor.authorKlosík, Martin
dc.date.accessioned2016-11-02T13:45:21Z
dc.date.available2016-11-02T13:45:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/114851
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractV předložené práci je vypracován návrh trasy dvou linek minibusu pro cyklisty. První ze dvou zmíněných linek, vede z Ostravy do Valašského Meziříčí. Druhá trasa linky je vedena z Ostravy do Rožnova pod Radhoštěm. V této práci je také vypracován návrh umístění držáků cyklistických kol v minibusu. V první části práce jsou uvedeny základní informace o typech autobusů, cyklostezkách a jejich značení, společně se základními pojmy v této oblasti. V další části je vyhodnocení dotazníku a analýza současného stavu linek cyklobusu. Zároveň je v této části vypracován návrh mého řešení s výpočty pro obě navržené linky. V závěrečné části práce je za pomoci 3D modelu znázorněno rozmístění držáků na kola a sedaček pro cestující v minibusu. Byl také navržen jízdní řád pro obě linky. V samotném závěru, jsou uvedeny zdroje informací, na základě kterých byla tato práce vypracována.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis contains proposal of two bus lines, which are created to cover the needs of the cyclists. One of these lines leads from Ostrava to Valašské Meziříčí. The second line goes from Ostrava to Rožnov pod Radhoštěm. As part of this thesis has been treated proposal for placing the bike hilts inside the minibuses. In the first part of the study are stated the basic informations about types of minibuses, cycle tracks and their signings, together with basic terms in this field. In the next part is mentioned evaluation of questionnaire and analyse of current situation with the functionality of the cyclolines. In this part is also proposed my own solution with calculation for both suggested lines. In the last part of the study, through a 3D model, has been illustrated the placement of bikehilts and seats for customers. It was also proposed timetable for both lines. As part of the conclusion are stated sources, which were used for processing of this thesis.en
dc.format.extent5251066 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectminibuscs
dc.subjectcyklostezkacs
dc.subjectnávrhcs
dc.subjectvýpočetcs
dc.subjectmodelcs
dc.subjectkonstrukcecs
dc.subjectjízdní řád.cs
dc.subjectMinibusen
dc.subjectcycle routeen
dc.subjectproposalen
dc.subjectcalculationen
dc.subjectmodelen
dc.subjectcontructionen
dc.subjecttimetable.en
dc.titleNávrh trasy linky a umístění držáků kol v minibusucs
dc.title.alternativeProposal of Route of Bus Service and Placement of Bicycle Racks in Minibusen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVajdíková, Jana
dc.date.accepted2016-06-08
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravy
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisKLO0033_FS_B2341_2301R003_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam